Finns utrymme för en lack & bilvårds del?

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.

Vill du ha en Lack & Bilvård -del på forumet?

Ja, det behövs
39
93%
Nej, vi klarar oss utan
3
7%
 
Total votes: 42

D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Post by D59471 »

Nej, visst. Man behöver ju inte tycka om man inte vill. Fast jag kan faktiskt inte förstå varför saker skulle kännas \"hopplösa\". Det är ett internetforum det här, inte ditt jobb eller något annat livsviktigt.

Självklart är det tråkigt att lägga energi på att tycka om det ändå inte blir någon förändring. Men tyvärr är det ju så att den som styr över förändringarna inte är aktiv på forumet och heller kanske inte håller med i våra glada förändringsidéer.

Tråkigt men sant.

Men jag tycker inte att vi ska sluta spåna på förändringar och uttrycka våra åsikter om forumets utseende / struktur för den skull.

Hur ska i så fall saker öht. kunna förändras?
Henke 12136
Posts: 497
Joined: Tue Feb 03, 2004 5:40 pm

Re:

Post by Henke 12136 »

D59471 wrote: Men tyvärr är det ju så att den som styr över förändringarna inte är aktiv på forumet och heller kanske inte håller med i våra glada förändringsidéer.
Det var egentligen dit jag ville komma. Jag tycker ni moderatorer gör ett bra jobb och jag (och många med mig?) är tacksam över det jobb ni gör. Vi är ju några som inte fattar det där med ettor och nollor.

Finns det ingen på forumet aktiv "höjdare i klubben" som kan kontakta Admin när forum-medlemmarna kommit fram till förändringar som efterfrågas? Eller vad händer om Ni moderatorer gör det? Eller hur ska Ni kunna få rättigheter att ändra på forumet själva?
-anglofil-
Henke 12136
Posts: 497
Joined: Tue Feb 03, 2004 5:40 pm

Re:

Post by Henke 12136 »

parerl wrote:Hejsan !

Jag kan fixa ny grupp för Lack och Bilvård, gör så att ta kontakt med moderatorerna, får jag en "beställning" därifrån så lägger jag upp nya gruppen.

/Pär
Forum-Admin

:?:
-anglofil-
D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Post by D59471 »

Henke 12136 wrote:Finns det ingen på forumet aktiv "höjdare i klubben" som kan kontakta Admin när forum-medlemmarna kommit fram till förändringar som efterfrågas? Eller vad händer om Ni moderatorer gör det? Eller hur ska Ni kunna få rättigheter att ändra på forumet själva?
Det är redan gjort för ett bra tag sedan. :!:

Och på de övriga frågorna, time will tell. Antar jag. :roll:
User avatar
Hasse63
Posts: 6292
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Post by Hasse63 »

Bra att veta att det är gjort, bara att vänta då.
Så det är bara de \"små\" förändingarna ni får göra utan att fråga?
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Post Reply