Midnattsolsrallyt

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply
p12133vd
Posts: 70
Joined: Sun Feb 08, 2004 10:01 am
Contact:

Midnattsolsrallyt

Post by p12133vd »

I morgon startar Midnattsolsrallyt nere i Skåne och det går i mål på Fredag i Östersund. Det kommer att finnas rapporter på http://www.lftracing.com under veckan.
p12133vd
Posts: 70
Joined: Sun Feb 08, 2004 10:01 am
Contact:

Post by p12133vd »

Var och kikade lite påtävlingen idag, det fanns gott om Amazoner.

Image
Ironbreaker
Posts: 78
Joined: Wed Apr 12, 2006 3:01 pm
Location: Nyköping

Post by Ironbreaker »

Vet du om man fortfarande gör rallyvurpor filmer eller liknande? Och då menar jag med de lägre klasserna inte WRC och sånt. Den nyaste jag sett var från 1993 med massa galna finar det var inte bara crasher det var snygga körningar ochså. Det skulle var kul om det gick och köpa såna filmer än idag speciellt asfalt rally filmer :twisted:
Amazon_V8
Posts: 1082
Joined: Fri Feb 13, 2004 12:31 pm

Post by Amazon_V8 »

Var och kollade på delsträcken i närheten av Mullsjö,norra Småland.Var riktigt kul.Såg bl.a. två Ford mustanger,kul med sånna rallybilar :D
Buick Skylark 2dr HT 1963

Projektet på olika forum
p12133vd
Posts: 70
Joined: Sun Feb 08, 2004 10:01 am
Contact:

Re:

Post by p12133vd »

Ironbreaker wrote:Vet du om man fortfarande gör rallyvurpor filmer eller liknande? Och då menar jag med de lägre klasserna inte WRC och sånt. Den nyaste jag sett var från 1993 med massa galna finar det var inte bara crasher det var snygga körningar ochså. Det skulle var kul om det gick och köpa såna filmer än idag speciellt asfalt rally filmer :twisted:
Jodå det finns olika filmare som filmar både hela tävlingar och även klipper ihop kraschfilmer, här är ett exempel

http://www.malexanderrallyvideo.just.nu/
Ironbreaker
Posts: 78
Joined: Wed Apr 12, 2006 3:01 pm
Location: Nyköping

Post by Ironbreaker »

Ja dom hade ganska mycket filmer :D
Post Reply