Träff i Stockholm ???

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Fika-Nicke
Posts: 25
Joined: Sun Apr 15, 2007 8:56 pm
Location: Haninge Noll-Åtta

Post by Fika-Nicke »

Ja undrar oxå om det blir någon träff.Har ju nyss tagit ut \"pärlan\" :D efter renovering.
mvh Fika-Nicke Haninge
-59.a amazon
Amazon -59:A bruksskick orginal.
Micke_ed
Posts: 836
Joined: Wed Apr 27, 2005 8:39 am

Post by Micke_ed »

Vi får styra upp någonting nu snart!
Micke_ed
Posts: 836
Joined: Wed Apr 27, 2005 8:39 am

Post by Micke_ed »

Det finns önskemål från en som var med förra året om att flytta det till tisdagar i stället för torsdagar.

Är det ok?
Anderzon
Posts: 129
Joined: Tue Apr 04, 2006 2:49 am
Location: Stockholm/Huddinge

Post by Anderzon »

Tisdagar låter som en utmärkt dag! Vi backar inte va...? Rocka fett alla med A eller B på Nr plåten....
Volvo Amazon 1965, Volvo 244 GLT 1988
Micke_ed
Posts: 836
Joined: Wed Apr 27, 2005 8:39 am

Post by Micke_ed »

FINO!!!
Jag skall bara få mina förgrömmade lyktpottor på platts. Ska kolla på lite grejjer i helgen så kanske hittar där och då, hoppas jag!
Mekar på så fort jag hinner!
magmazon
Posts: 72
Joined: Sat May 27, 2006 8:30 am

Post by magmazon »

Tisdagar passar mig också.

Men, kanske vi kan träffas på ett annat ställe än Brostugan, då det e en satans väg för iallafall mig och åka.
Vi kan kolla om det finns något ställe mer när de stora vägarna( E4/E18)
Mvh Magnus

Pärlvit -68
Micke_ed
Posts: 836
Joined: Wed Apr 27, 2005 8:39 am

Post by Micke_ed »

kolla på och se vad du kan hitta!
Ronny S
Posts: 256
Joined: Mon Mar 29, 2004 8:46 pm
Location: Örebro
Contact:

Post by Ronny S »

blev det tisdagar eller torsdagar på brostugan,och isåfall ca tid? har börjat vädra avgrundsskapelsen mellan spacklingarna. vore kul att träffa lite forumfolk så ni får nåt att skratta/gråta åt :wink:
urflippad-65a
amazon trike
cheva subba-79 med volvo TD40
Amazon hgv-67
husqvarna 118cc-51
hynda xr 600 grusvägsmassör
Micke_ed
Posts: 836
Joined: Wed Apr 27, 2005 8:39 am

Post by Micke_ed »

Jadu... Det var ju inte någon vidare respons från någon över huvud taget. För min del funkar tisdagar utmerkt, måste bara få ihop amman. Inte så mycket som ska göras. MEn jag måste göra en lyktinställning och hjulinställning.
ola
Posts: 12
Joined: Sat Jul 03, 2004 6:36 pm

Post by ola »

Får man föreslå Vegabaren i Haninge som träffplats för \"Stockholm södra\"? De har ju motorträffar där till och från ändå så kanske vet redan de flesta vart det ligger redan (och så ligger det fem minuter från mig :)) Där kan man få sig en riktigt fin burgare också och så har de gott om parkeringsplatser.

/Ola
Micke_ed
Posts: 836
Joined: Wed Apr 27, 2005 8:39 am

Post by Micke_ed »

fler förlag?
SO-CHEAP
Posts: 193
Joined: Thu Jan 25, 2007 12:53 pm
Location: Haninge

Post by SO-CHEAP »

Jag håller med!!!! Vegabaren låter as bra :D
CUSTOM
anton!
Posts: 117
Joined: Wed Sep 27, 2006 9:13 pm

Post by anton! »

Kanske ska ta lite färre tidpunkter att träffas på, varannan torsdag klockan 18.30 eller något i den stilen. Med så pass många tillfällen känns det som att det blir större spridning på när folket kommer och därmed färre vid varje \"träff\". Och när dom tappra själar som ändå dyker upp märker att det blir så dåligt med folk så slutar nog även dom att komma. Eller har jag fel?

Jag kan knappt bärga mig till man får träffa lite amazonfolk och glo på fina bilar... men det är som vanligt lite \"ska bara, snart så\" meck med min bil.
ola
Posts: 12
Joined: Sat Jul 03, 2004 6:36 pm

Post by ola »

Då testar vi med Vegabaren, torsdag kl. 19 (så man hinner dit) jämna veckor. Första blir alltså nu på torsdag. Jag har körförbud på (rost)pärlan men vågar mig nog dit ändå om någon annan visar intresse. Besiktning dagen efter så det får räknas som kontrollkörning och test av vitala funktioner :)

/Ola
SO-CHEAP
Posts: 193
Joined: Thu Jan 25, 2007 12:53 pm
Location: Haninge

Post by SO-CHEAP »

Okej låter bra... se om jag kan dyka upp då :D
CUSTOM
Post Reply