Personliga meddelanden borta.

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
Ironbreaker
Posts: 78
Joined: Wed Apr 12, 2006 3:01 pm
Location: Nyköping

Personliga meddelanden borta.

Post by Ironbreaker »

När jag gick in på forumet idag så fick jag ett meddelande men, jag har en google meny som stoppar Popups. Så rutan som ska komma upp och vissa att jag fått meddelande kom inte och det ska den inte heller.
Men det står i menyn på forum sidan att jag har ett nytt meddelande.
Men det skuma är att när jag öppnade inkorgen så var alla mina meddelanden bort utan att jag raderat dom, och jag hade några stycken och jag hade inget nytt nu heller. :? Jag fick ochså e-mail till min epost att jag fått ett meddelande men det finns ändå inte i min inkorg :?

Nu var det ganska längesen jag fick ett meddelande men kan dom försvinna automatiskt efter ett tag?
Jag har inte rensar cookies eller något sånt.
Jag har fått meddelanden förut då google har stoppat rutan som meddelar att jag fått meddelande, men då har meddelandet funnits i inkorgen när jag öppnade den.
Så vad tror ni kan ha hänt?

Och om det nu var någon som skickade ett meddelande så får du skicka det igen för nu är det helt tomt i inkorgen.

/Mvh kj
AMAZZZON
Posts: 319
Joined: Thu Oct 06, 2005 3:35 pm
Location: Sveg(Härjedalen)

Post by AMAZZZON »

Jag fick också ett E-post som sa jag hade ett meddelande så jag gick in på min inkorg men fanns inget nytt där :?
Gör som Ford köp Volvo 8)
Har nu en PV - 1960 :D
Member of Wolfman Cruisers! 8)

8) raggarportalen.se Bevara raggarkulturen! 8)
Minielk
Posts: 149
Joined: Sat May 27, 2006 5:43 pm
Location: Lund, men Övik är hemma

Post by Minielk »

Det har skickats spam som PM därför har någon moderator förmodligen tagit bort dem. Min vilda chansning..
P13134, 1964, skifferblå.

Volvo Amazon - En fröjd för ögat och balsam för själen. Musik för örat och värk för högerhälen.
Post Reply