Forumsförslag!

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
Shift
Posts: 974
Joined: Sat May 20, 2006 12:23 am
Location: Borlänge / Uppsala

Forumsförslag!

Post by Shift »

Kan vi inte ha en tråd som heter någonting i stil med \"Köp och sälj-hjälp\". Där man kan FÅ fråga hur mycket en sak kan vara värd, eller kan fråga om en viss pryl är ett bra köp?
Det som inte går att laga går att skruva sönder
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Post by QV »

De där med priser är svårt.
Kolla bland annonserna idag.
GT speglar i NOS, någon vill väl max ge 500 st och tycker det är ett bra pris för både säljare och köpare medans en annan som har en bil i toppskick men enda felet är speglarna ger 1000-2000 st..

men vad dom är värda.... beror alltid på hur mycket köparen vill ha den och hur mycket säljaren vill bli av med saken.

/Janne

Detta gäller även vanliga delar som ex bakaxel. En axel är värd 300 - 800 beroende på vad som medföljer och sick på prylar. Men står du med rasad axel och ska iväg så betalar man mer......
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Shift
Posts: 974
Joined: Sat May 20, 2006 12:23 am
Location: Borlänge / Uppsala

Post by Shift »

Som du säger, det är svårt. Varför inte diskutera sånt på forumet?
Det som inte går att laga går att skruva sönder
Post Reply