Mekande i Göteborg

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply
G.E.
Posts: 58
Joined: Wed Aug 15, 2007 8:30 pm
Location: Göteborg

Mekande i Göteborg

Post by G.E. »

Hej!
Har sedan jag skaffade amazon i augusti funderat på om det finns andra gammelvolvo-ägare som träffas och mekar med sina bilar någonstans i Göteborgstrakten. Vore kul att göra något mer socialt av intresset än att bara stå och klia sig i huvudet för sig själv.
Skriv gärna en rad här eller i ett personligt meddelande till mig, om du känner till något om det här eller har ett liknande önskemål. Vore kul att knyta lite lokala kontakter.

/G
janne
Posts: 62
Joined: Wed May 30, 2007 9:07 pm

Post by janne »

Bor i Bergsjön och fick idag tillbaks min amazon 66:a färdigsvetsad. Oj vad jobb jag har framför mig. bilen är helt nedplockad. Träffas gärna och utbyter misstag och succé erfarenheter.
G.E.
Posts: 58
Joined: Wed Aug 15, 2007 8:30 pm
Location: Göteborg

Post by G.E. »

Roligt att höra från en likasinnad. Jag skickar ett \"personligt meddelande\" till dig så att vi kan få kontakt.

/G
Telis
Posts: 635
Joined: Thu May 12, 2005 7:28 pm
Location: Göteborg

Post by Telis »

Jodå jag står i Östra delen av stan och pillar med min 60á emellanåt (totalt renoveringsbehov) Har ni rentav msn ?
/Henrik
Amazon
Posts: 917
Joined: Tue Jul 20, 2004 11:29 am
Location: Göteborg
Contact:

Post by Amazon »

Bor också i östra delen av stan men jag kör inte med bilen på vintern pga allt salt. Grejar med den lite då och då men någon större renovering är det inte på gång än.
Volvo P1200VB 1958
janne
Posts: 62
Joined: Wed May 30, 2007 9:07 pm

Post by janne »

Hej igen! Låter kul att sammanstråla på något sätt. Vet inte riktigt vad \"personligt medelande\" är, skit samma. Ni får min mailadress här så kan jag skicka det vidare mellan oss. jan_ekfeldt@msn.com. ska ut i bilen och ta bort innetaket som måste bytas (råttjävlar!!)
janne
Posts: 62
Joined: Wed May 30, 2007 9:07 pm

Post by janne »

Det skall vara understreck mellan mitt för och efternamn men det syns visst inte.
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

trådkapning!

Post by QV »

\"pm\" är epost inom forumet. När du loggar in så står det \"du har ett nytt meddelande\" under amazon.forum.bilia.se högst upp på sidan.

Om du istället trycker på \"profil\" som är till vänster om \"du har ett nytt meddelande\" så kan du lägga in din epost adress där. Du kommer då att få tre knappar under dina inlägg i forumet (istället för två som du har nu) då kan folk och fä trycka på <pm> eller <epost> knappen när de vill kontakta dig.

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Post Reply