klistrade infoinlägg

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
hero
Posts: 357
Joined: Sun Nov 18, 2007 8:23 am
Location: "Södra Sverige"

klistrade infoinlägg

Post by hero »

Efter min korta tid här har jag redan märkt att det frågas samma saker, hela tiden!
Och oftast står det också som innehåll att \"jag försökte leta men hittade inget\"

Vore det inte bra om någon kunde sammanställa lite information som alltid finns på ETT ställe?

Typ \"Så här funkar det, när du ska sänka din amazon\"
\"Så här funkar det, när du ska byta däck, dessa passar/passar inte\"
osv

Där det gås igenom steg för steg, vad som funkar och vad som inte funkar.

Om det sedan fortfarande är oklart efter den informationen får det gärna tas upp. Men istället för att alla \"nybörjare\" (inkl mig) ska försöka leta upp 5-6 inlägg med 2-7 sidor var, och sen flumma igenom dem för att sedan försöka sammanställa något som sedan bara visar sig vara fel. :P


...eller? :)
Praise the Lowered
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

FAQ

Post by QV »

Har gjort en FAQ (förvisso inte färdig) angående elsystem
Trots detta kommer det ibland frågor som är direkt besvarade i FAQ

Så även om du letar så finns det folk som inte gör det. Man får emellanåt vara glad om de ställer frågan i rätt forumdel :lol:

Har själv ställt frågor \"för fort\" på forum, där man hittar svaret 5 minuter efter frågan har blivit ställd :x

Tror att detta fenomen får vi leva med. Men om du vill så är du välkommer att göra en sammanställning på vilken fråga du vill. Då får vi en FAQ till.

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Post Reply