nya inlägg

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
mhr144
Posts: 60
Joined: Sat Jun 18, 2005 8:58 pm

nya inlägg

Post by mhr144 »

oavsett om jag loggar ut eller stänger ner webläsaren så släcks alldrig gulmarkerade trådar jag inte läst, det här började när forumet fick nytt utseende. nu är det nästan gult överallt då det finns trådar man inte kollat, så man vet alldrig om det skrivits något nytt när man loggar in. är det någon inställning för mig eller?
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: nya inlägg

Post by Lars Bd »

Det stämmer att forumet numera inte automatiskt markerar alla inlägg som lästa vid utloggning, någonstans finns en knapp "markera alla inlägg som lästa" eller liknande
Klicka på den när du läst allt du är intresserad av.
Har inga olästa inlägg just nu och därför kan jag inte tala om exakt var knappen finns men har för mig att den finns på varje kategori samt en på forumindex.
Funktionen tycker jag är bra då man inte måste läsa allt vid varje besök utan kan fortsätta senare om man inte har tillräckligt med tid att läsa alla nya inlägg just nu.
Kanske finns det en personlig inställning för detta men har inte sett någon sådan.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Re: nya inlägg

Post by Rogge »

röda ringen.. :)

Image
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Post Reply