Min Cornelia -61!!

Visa din original-amazon. Allt från objekt till pärla. Moderatorer
Cornelia
Posts: 188
Joined: Fri Jul 04, 2008 6:38 pm
Location: Göteborg

Re: Min Cornelia -61!!

Post by Cornelia »

Nej, Örestens Flygfält utanför Skene. Ni som kommer på sommarträffen (som ni naturligtvis har anmält er till, annars gör ni det PRONTO!!) kommer att få se detta fält på närmare håll. Cornelia var där och kontrollerade att det var OK.
/tina
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Min Cornelia -61!!

Post by QV »

jo har i dag postat kuvert med inbetalning till träffen, så jag och min sambo + älskarinnan kommer, var så säker.

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Cornelia
Posts: 188
Joined: Fri Jul 04, 2008 6:38 pm
Location: Göteborg

Re: Min Cornelia -61!!

Post by Cornelia »

Jaha, efter en del turer i sommar (dock alldeles för få och korta) har nu Cornelia fått åka till vilohemmet över vintern. Hon tog kompisen husbil med sig och delar rum med andra bilar och en del båtar och husvagnar. Såg lite ledsen och övergiven ut men hon får klara sig till våren då hon får träffa kompisen Eulalia (kombi 62/63) som nu tagit plats i det onämnbara g........et.

Vi säger hejdå så länge till Cornelia och påbörjar en liten tråd om Eulalia under vintern.
/tina
Ragge
Posts: 785
Joined: Sat Dec 13, 2008 7:46 pm
Location: munkedal, Bohuslän

Re: Min Cornelia -61!!

Post by Ragge »

tjena miss T , du får tjoa om det är något knivigt som den gode service teknikern går bet på i garaget i vinter , så får jag komma dit och klappa den , prata lugnt och lågmält till den och åtgärda den kärvande detaljen ...
Eiler
Posts: 243
Joined: Thu Oct 22, 2009 9:02 am

Re: Min Cornelia -61!!

Post by Eiler »

Hej Tina!

Det ska bli roligt att följa renoveringen av Eulalia, och behöver du hjälp då ringer du naturligtvis mig och inte Ragge :evil: :twisted:

Hällsningar Eiler
Ragge
Posts: 785
Joined: Sat Dec 13, 2008 7:46 pm
Location: munkedal, Bohuslän

Re: Min Cornelia -61!!

Post by Ragge »

hahahaha Eiler ... skojare där !
User avatar
Hasse63
Posts: 6292
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Re: Min Cornelia -61!!

Post by Hasse63 »

Hur gick det sen :?:
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Post Reply