Hoppande text.

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Hoppande text.

Post by Lars Bd »

Är det någon mer än jag som upplevt att texten man håller på och skriver i ett inlägg hoppar och det samtidigt är i princip omöjligt att markera ett stycke för att kopiera eller ta bort?
Det har för mig endast hänt vid långa inlägg när texten inte ryms i rutan man skriver i.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Hoppande text.

Post by QV »

jodå det upplever jag också, dock inte i alla lägen. Rätt irriterande när man skall redigera texter (eller skriva nya).

Har för mig att jag åtgärdade problemet med att trycka på "kompabilitetsvyn knappen" eftersom jag kör någon för ny IE ......

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
User avatar
Hasse63
Posts: 6292
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Re: Hoppande text.

Post by Hasse63 »

Har inte märt något sådant men därimot så vill markören göra lite väl många hopp ibland (5-10) även om man bara trycker på piltangenterna 1-3 gånger.
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Post Reply