Amazonundersokningen Online

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply

Vem tror det är en bra ide?

Bra ide! Jag vill gärna har min Amazon i det och läsa det.
6
55%
Bra ide! Jag vill gärna läsa det.
5
45%
Det är bortkasta tid. Hur tråkig
0
No votes
Det är bortkasta tid. Det er exakt från år till år.
0
No votes
 
Total votes: 11

helsoffa
Posts: 18
Joined: Tue Sep 08, 2009 1:05 pm
Location: Uppsala/Austin, TX
Contact:

Amazonundersokningen Online

Post by helsoffa »

Hej allihopa!

Jag är en utbytesstudent från Texas som är i Uppsala ett år. Jag har två Amazoner hemma i Texas och, sedan jag köpte min andra, boerjade jag uppskatta alla små skillnader i Amazoner som kommer och går genom produktionsaoren. Som ni säkert vet varierar inte skillnaderna från år till år, men kom och gör som ni vill. Jag har blivit inspirerad att starta en webbsida som undersöker alla dessa förändringar och mer, Amazonundersokningen online.

Undersökningen ar anonym och kommer att delas upp i fyra delar.

Den första kommer vara en plats dar en Amazonagare kan fylla i chassinummer, år, plats dar originalet köptes och var den befinner sig nu (endast stad och land).

De sista tre delarna kommer vara lika varandra. Varje del av en Amazon som haft några skillnader genom aren (eller några av de andra skillnaderna eller valmöjligheterna som man inte kan se genom typnumret) kommer vara fotograferade. Varje mojlig bild kommer att ha texten "var god klicka på den Volvo som ar mest lik din" bredvid. De tre dealarna kommer att vara invändigt, utvändigt och mekaniskt (d.v.s. under huven).