Vallåkraträffen-04

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply
Kyten
Posts: 87
Joined: Wed Feb 18, 2004 10:47 am
Location: Luleå
Contact:

Vallåkraträffen-04

Post by Kyten »

Hej!
Var någon där av er som är på detta forum. Jag var där men inte med amazonen. Men jag skulle vila komma i kontakt med han som hade den blåa amazonen med 19\". Är det någon här som känner han eller är han här själv?
Image

Kyten Luleå
RPM Buffing
Hasse
Posts: 82
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:40 pm
Location: Trollhättan
Contact:

Blå Amazon

Post by Hasse »

Var inte själv på Vallåkraträffen men blå Amazoner med 19\" fälgar står ju inte på varje tvärgata.
Så det var förmodligen Henrik Perssons blå Amazon du såg, han bor i Borås, vill inte lämna ut hans adress och telefonnummer på nätet utan hans vetskap, men är du medlem i Amazonklubben har du säkert vår matrikel, där kan du om inte annat hitta hans adress.
Annars får du höra av dig till klubben så kan vi kanske förmedla fler uppgifter till dig.
Att renovera en Amazon är att bevara en bit Svensk kulturhistoria
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Post by Rogge »

OM det var Henrik Persson's så kommer det ett reportage om honom och hans bil i nästa bilsport (21)

jag va på vallåkra med tös och polare.. den ammazonen jag gillade mest var nog den gula med V8, sidepipes och flipfront, förövrigt så var det många fina bilar
Ronnie Hilmerssons Manta var där.. en orange opel som har både turbo och kompressor på en volvosnurra=)
inte dåligt=) samt massa andra fina bilar..
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Post Reply