amazon 1966 rostlagning

Visa din original-amazon. Allt från objekt till pärla. Moderatorer
Post Reply
calle
Posts: 4
Joined: Sun Aug 23, 2009 1:43 pm

amazon 1966 rostlagning

Post by calle »

så nu har jag börgat med rostlagningen jättekul :|
som vanligt så hittar man mer rost än man önskar,ska försöka få in lite bilder bara jag kommer på hur man gör
A-masen
Posts: 1906
Joined: Thu Jan 12, 2006 4:55 pm
Location: Sverige

Re: amazon 1966 rostlagning

Post by A-masen »

Det finns många program på nätet för att lägga in bilder.
Ett av dom enklare och användarvänligaste heter Forumbilder. (Sökbart ord).
Se först till att du har ljusa och bra bilder i ditt bildprogram eller fotoalbum på datorn.
Gå sedan in på Forumbilder och klicka på Bläddra. Nu kommer du automatiskt till ditt fotoalbum. Välj ut den bild det gäller och klicka på Spara eller Öppna, just nu har jag glömt vad det sår, men du greppar säkert detta när du ser det framför dig.
Nu har du kommit automatiskt till Forumbilder igen. Där skall du klicka på Ladda ner. Nu kommer en annan sida där du skall välja på vilket sätt din bild skall visas. Det enklaste är att du väljer den övre raden i den den undre av dom två rutorna på skärmen. Markera den raden så att den blir blå. Spara länken med Ctrl + C. Nu går du till forumet ock skriver det du vill tala om. Sedan väljer du en ny rad och trycker Ctrl + V. Då ligger din länk där.
När du tittar på förhandsgranska, så ser du din bild. Är du nöjd så skickar du iväg.
Forumbilder är en gratissida utan inloggning och näst intill reklamfri. Det går inte att spåra din dator, om nu någon illvillig hade tänkt sig det. (Frågan har ställts tidigare).
Post Reply