Fina säten!

Moderatorer
Post Reply
MyWay
Posts: 27
Joined: Sun Jan 10, 2010 12:43 pm
Location: Luleå

Fina säten!

Post by MyWay »

Kom just in efter att ha kollat lite mer noga på min fina amazon och blev nästan chockad över att se att det inte är en enda reva, spricka eller nånting i baksätet eller passagerarsätet! Mycket trevligt! :) Glömde dock att ta bilder och nu är det lite mörkt. Kan återkomma imorgon med lite bilder så får ni se :)

Förarsätet däremot har en reva på vänster sida bak och har spruckit i sömmarna på båda sidorna av mitten eller vad man ska säga.. Inge kul :(
Fritt kopplat, hälften brunnet!

VOLVO 131341P -1968
cruisingphill
Posts: 219
Joined: Sun Feb 03, 2008 2:29 pm
Location: Lund, Skåne / Kalmar, Småland

Re: Fina säten!

Post by cruisingphill »

Gott, önskar att jag också hade så fina säten men icke, jag fick sy;)

Ett tips är hålla dig till en och samma tråd om ditt fordon, så kallad "projekttråd" där du kan uppdatera med info och bilder, annars så finns det en risk att moderatorerna blir vrånga :wink: Dessutom så är det lättare för andra att hålla koll på ditt projekt och vad som hänt sedan sist.

Lägg gärna till fler bilder i din projekttråd, såg sätena där och de ser jättefina ut!!
___________________________________________
Amazon 1968, Buick Riviera 1963, 740TIC 1988
Garageobjekt_______Glidarbil_________Bruksbil
MyWay
Posts: 27
Joined: Sun Jan 10, 2010 12:43 pm
Location: Luleå

Re: Fina säten!

Post by MyWay »

Ah, okej! Tack för tipset! :) Vill ju inte att nån ska bli vrång på mig. Nu när du säger det så har jag nog råkat starta en del trådar på ganska kort tid.. Får skärpa mig! :) hehe

Får starta en projekttråd istället och mata in bilder! Skoj! :)
Fritt kopplat, hälften brunnet!

VOLVO 131341P -1968
Post Reply