Nya inlägg

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
StefanM
Posts: 473
Joined: Fri Aug 25, 2006 10:20 pm
Location: Torpshammar

Nya inlägg

Post by StefanM »

I det här forumet lyser det alltid orange för tråden ifråga för jag har mängder med olästa inlägg som jag inte läst och aldrig kommer att läsa. Jag kan alltså inte se om det kommer nya inlägg alls.
I andra forum så nollas det här hela tiden så att jag personligen har koll på om det kommer nya inlägg. Är detta en personlig inställning eller nåt för forumet generellt?
Lars Bd
Posts: 4774
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: Nya inlägg

Post by Lars Bd »

Sök reda på "Markera alla kategorier som lästa" och klicka där så försvinner alla gamla olästmarkeringar i hela forumet. Är det en enskild kategori som ska rensas finns där "Markera alla trådar som lästa".
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Post Reply