Våren på väg?

T.ex. länksamling och andra Volvotrådar. Moderatorer
Post Reply
Nordetun
Posts: 83
Joined: Thu Feb 23, 2006 7:48 pm
Location: Örebro

Våren på väg?

Post by Nordetun »

Idag såg jag en fjäril som landade på ett stycke snö. Jag hann inte springa in och hämta kameran dock, antar att den hade bråttom att finna nått att livnära sig på. Jag ser det som ett gott tecken på att jag snart kan rulla ut på vägarna med rutan nere och solglas på.
amiz-raggarn
Posts: 222
Joined: Sun Oct 02, 2005 7:30 pm

Post by amiz-raggarn »

ÅÅÅ fan va härligt det låter! längtar så mycket efter våren..:D
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Post by Rogge »

nej! inte vår än! visst det är härligt, men jag har inte hunnit börja svetsa rosten på bilen än :?
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Raggarn
Posts: 378
Joined: Fri May 21, 2004 8:47 pm
Location: Söderköping
Contact:

Re: Våren på väg?

Post by Raggarn »

Nordetun wrote: Jag ser det som ett gott tecken på att jag snart kan rulla ut på vägarna med rutan nere och solglas på.
VA :shock: kör du inte så på vintern! kromarbåge alltid jhu! även om det är kallt å jävligt. Jag vill också ha vår! helst sommar dock...
Amakombi
Posts: 531
Joined: Thu Oct 06, 2005 7:54 am
Location: Kil

Post by Amakombi »

nej tycker de kan vänta med våren lite......känner mej extremt stressad om jag tänker mer på de har ju svets kvar o göra
Nordetun
Posts: 83
Joined: Thu Feb 23, 2006 7:48 pm
Location: Örebro

Re: Våren på väg?

Post by Nordetun »

Raggarn wrote:
Nordetun wrote: Jag ser det som ett gott tecken på att jag snart kan rulla ut på vägarna med rutan nere och solglas på.
VA :shock: kör du inte så på vintern! kromarbåge alltid jhu! även om det är kallt å jävligt. Jag vill också ha vår! helst sommar dock...
Hehe jo jag fuskade lite idag när jag hämtade mitt nya projekt, Amazon -65, med min kära 240. Öppnade takluckan och drog på mig solglas för solen sken och det var ljuvliga +grader i luften långt in på eftermiddagen.

Dock kan jag hålla med rogge och Amakombi lite, man vill ju helst vara färdig med allt vad plåtarbete och lackande heter så man är i topptrim inför vårens första åktur.
Post Reply