Skulle gärna villja ha lite tips om vad jag ska göra åt mitt projekt.
Jag funderar på att ta bort allt från bakluckan men ett problem uppstår, var ska nummerskylten vara. Brorsan tycker den ska var nedanför kofångaren men jag tror att det kommer se tokigt ut, att den kommer komma för lågt ner. Har ni några förslag var man skulle kunna göra av nr-plåten? Helst skulle jag villja kasta skylten i tunnan men det går nog inte snuten med på.
Njaa...så som du tänker göra tycker jag inte heller ser så snyggt ut. Du tänkte typ kapa upp ett stort hål i nånstans och fälla in skylten där som jag fattade det, jag har sett det på en amazon på bakluckan och det var inte snyggt. Bakluckan ska vara helt rensad enligt mitt tycke, funderar lite på å köpa biten i mitten av kofångaren och göra ett hål där och skylten bakom, tror det kan vara snyggt
nej det tänker jag nog inte..men det ÄR ju ett sätt man kan göra det på..
men hur vore det att ha den typ brevid tanklocket eller typ som på kofångaren fram.. borde ju gå och modifiera en fram kofångare och ha den bak..
Jag har funderat lite grann på det också, vi får se. Om jag ska ha den på kofångaren försänker jag den nog lite grann. Hur har du gjort eller tänker göra?
Tackar!
Det ser ju inte alls dumt ut, så får det bli om jag nu vågar mig på med vinkelslipen. Ett tag funderade jag på å låta allt vara men det blir så mycket snyggare när handtaget åker väck.
Har inte sett nån amazon som har nr-skylten så men nu vet jag att det blir bra.
Går det inte att använda elektronisk bagageöppnare? Typ den som finns på biltema? Det satt en elektronisk öppnare på en gammal 240 som jag hade och den fungerade perfekt. Den borde ju bara vara att sätta på en brytare. Sen har man ju sett varianter med dolt snöre genom något hål, som man drar i så öppnas luckan.
Volvo Amazon 1970 Mellanblå 99 För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen