vinter närmar ju sig lite sakta nu o ska när vintersäsongen tar över ta o snygga till under huven på amazonen och renovera motorn är det tänkt o kankse piffa till med en roligare kam och ett par dubbla su planad topp. extractor om det behövs? eller något i den stilen..
första frågan är ju då? ska man satsa på b18 som sitter i lr ska man leta fram en b20? för mig har det som är orginal ingen betydelse så vad har mtoroerna för för och nack delar?
ska ju inte satsa på nur värsting effekuttag så funderar på hur man man sak röra igentligen.. hur mycket hade du lagt på bottendelen t ex för sakamn göra allt riktigt ordentligt drar ju pengar snabbt iväg?
e de nåt mer ni vill veta så fråga så ska ja föröska ge er den info ni vill ha.. och passar de inte i orginal så flytta gräna till trimmat åt mig
MVH Robin
renovera motor
-
- Posts: 143
- Joined: Thu Aug 03, 2006 9:36 am
- Location: Falköping
renovera motor
Trimma för att köra fort? NÄ, BRETT;)
-
- Posts: 156
- Joined: Tue Aug 17, 2004 8:04 pm
- Location: Varberg
Börja med att läsa IMS-motorskola som går i Amazonbladet. Ber du redaktören riktigt vackert kanske du kan få den kompletta artikelsamlingen dig tillsänd för en rimlig slant. Det förfaller som om det vore en bra början för dig!
B20 eller B18? B20 är större (!) men du kan nog klämma ur en B18 bortemot 200 kusar om det känns meningsfullt och portmonän räcker till
.
Lycka till och tänk dig för innan du tar till alltför drastiska åtgärder.
B20 eller B18? B20 är större (!) men du kan nog klämma ur en B18 bortemot 200 kusar om det känns meningsfullt och portmonän räcker till
![Happy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Lycka till och tänk dig för innan du tar till alltför drastiska åtgärder.
-
- Posts: 143
- Joined: Thu Aug 03, 2006 9:36 am
- Location: Falköping
-
- Posts: 143
- Joined: Thu Aug 03, 2006 9:36 am
- Location: Falköping