ängrade mej..orkar inte göra tråd..projektet finns här istället...www.portman.se/turbo/index.htm
Angående dina åsikter så har jag valt b230ft för att det är en bättre motor enligt mitt tycke.
Har valt 940 axel för att jag köpte en bil med motor och låda å allt så de passade bra. plus att den var diffad. Ska ju ändå kortas.
Jag bor i tärnsjö. Mellan uppsala och gävle.
Effekt i Amazon
-
- Posts: 15
- Joined: Wed Sep 26, 2007 9:17 pm
jo de ju klart.de e ju lättare o använda den motorn om du ändå har köpt bilen.då e ju allt i stort sett plugg and play.bakaxeln! sitter de inte en så kallad slungdiff på dom!....diffar upp till 40km sen släpper den?
de gjorde den på den turbon jag hade.....
turbo: de ska bli kul o se hur du löser ditt grenrör .
vi kan säga att du inte e själv om å stå klia dej i huvudet
de finns avgas flänsar o rör+div tillbehör man kan behöva på kl-racing i falköping
bor själv i vara.................................
ja får hjälp av en kompis imorn o lägga ut lite bilder.på en av mina amazoner
jag har 4 st...1 klar o 3 objekt
de gjorde den på den turbon jag hade.....
turbo: de ska bli kul o se hur du löser ditt grenrör .
vi kan säga att du inte e själv om å stå klia dej i huvudet
de finns avgas flänsar o rör+div tillbehör man kan behöva på kl-racing i falköping
bor själv i vara.................................
ja får hjälp av en kompis imorn o lägga ut lite bilder.på en av mina amazoner
jag har 4 st...1 klar o 3 objekt
-
- Posts: 15
- Joined: Wed Sep 26, 2007 9:17 pm