Power meet!

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
SO-CHEAP
Posts: 193
Joined: Thu Jan 25, 2007 12:53 pm
Location: Haninge

Re:

Post by SO-CHEAP »

Hasse63 wrote:Ja upp med allt du har :D 8) :wink:
Okej då gör jag det da!! (Jag har ingen aning om amazonerna e från någon på forumet?? men om ni känner igen den så skriv lite om vilken som e din!!!) Jag har inte världen bästa kamera men de får duga!!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

SÅ de va väl alla tror jag 8) (om någon annan tog kort så skulle det vara kul om ni la upp dom me :D
CUSTOM
Balder
Posts: 14
Joined: Thu Jul 26, 2007 3:06 pm

Post by Balder »

Trodde nästan du hade fått med min...Men ack så fel jag hade... :P

Jag som va där med min... 8)
Dalton
Posts: 58
Joined: Tue Apr 24, 2007 11:11 pm
Location: Hallstahammar

Post by Dalton »

Jag mä, men inte var min Pippigula(fleet-italia) med där inte :cry: MOhaha, den hördes dock rätt bra men det tyckte inte bakaxeln om :lol:
Jusst de´
Nendinn
Posts: 38
Joined: Wed Oct 18, 2006 9:40 am
Location: Västerås

Post by Nendinn »

Inte fick du med min heller... däremot min sambo i bakgrunden på bilden med amazon EPD 614 :P
Rubinröd -69
Ford Custom -49
SO-CHEAP
Posts: 193
Joined: Thu Jan 25, 2007 12:53 pm
Location: Haninge

Post by SO-CHEAP »

Haha å jag som trodde att jag hade fått med alla amazoner....men ike sa nike!! :) lägg gärna upp bilder på era amazoner så man får se va man missade!
CUSTOM
Nendinn
Posts: 38
Joined: Wed Oct 18, 2006 9:40 am
Location: Västerås

Post by Nendinn »

Njae... håller nog på dom gamla så jag kan lägga upp dom med dom nya när bilen är färdig till våren så ni får se skillnaden :D
Rubinröd -69
Ford Custom -49
SO-CHEAP
Posts: 193
Joined: Thu Jan 25, 2007 12:53 pm
Location: Haninge

Post by SO-CHEAP »

okej men kan du inte lägga upp någon bild på forden då?? sugen på att se om jag sett den förut!! :D dom e så jävla nicea!!
CUSTOM
Nendinn
Posts: 38
Joined: Wed Oct 18, 2006 9:40 am
Location: Västerås

Re:

Post by Nendinn »

SO-CHEAP wrote:okej men kan du inte lägga upp någon bild på forden då?? sugen på att se om jag sett den förut!! :D dom e så jävla nicea!!
Jo det kan jag absolut göra, måste bara hittapå ett bra kort där det inte är så mkt folk med... sen måste jag också försöka förstå mig på hur man laddar upp bilder här :oops:

men om du va på customträffen i Skultuna så måste du ha sett den, mattsvart med röda fälgar :)
Rubinröd -69
Ford Custom -49
Misfits
Posts: 15
Joined: Mon Nov 26, 2007 2:22 pm
Location: Grästorp \"tyvärr\"
Contact:

kommer!

Post by Misfits »

:twisted: klart vi kommer upp från Trollhättan minst två bilar...håller på å custa en 66.a..under tråden vinterprojekt ala horror=)..håll ögonen öppna=) :twisted:
Orginal e för gubbjävlar...men kommer aldrig kapa i en fin orginalare...
Post Reply