hur byter man användarnamn?

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
mhr144
Posts: 60
Joined: Sat Jun 18, 2005 8:58 pm

hur byter man användarnamn?

Post by mhr144 »

som rubriken
/martin
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: hur byter man användarnamn?

Post by Lars Bd »

Det kan endast en administratör göra och han vill inte pga då kanske alla vill byta och det blir mycket jobb som inte tillför forumet något.
Jag vet att på andra forum är det tillåtet att byta till sitt eget för och efternamn och det kanske kan vara rimligt.
Byte från ett alias till ett annat gör jag inte.
Frågan är sedan om vad övriga forumsanvändare tycker om att andra användare byter namn lite då och då?
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
User avatar
Hasse63
Posts: 6292
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Re: hur byter man användarnamn?

Post by Hasse63 »

Jag vet inte anledningen till mhr144 byte av alias men det bör nog finnas en rimlig anledning till bytet. Som vi kan se så ser det ut som ett regnummer MHR 144 och har man byt bil så är det en bra anledning. Att dyta till sitt för och efternamn låter rimligt.

Sen bör alla namnbyten offentliggöras så att alla kan se om någon byter namn.
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Post Reply