Projekt Räddning från skrotdöden
Re: Projekt Räddning från skrotdöden
Ändrat pga otillåtet innehåll. Hasse63
va falls!?
2 månader utan någon tillstymmelse till meck.. har inte haft någon motivation till nått, men idag så blev jag klar med garaget, har renoverat lite smått, o helt plöstligt stog den där inne, o några timmar senare så var motorn urlyft med hjälp från Overdriver..
kommer det fler bilder? blir det ingående redovisning av vad som är på gång? only time will tell
jag är ju ganska glad för att lägga upp bilder.. blev inte så länge i garaget idag, är ju fan svinkallt!
här ska slipas o målas
motorn ska färgrenoveras och begåvas med dubbla SU..
takräcket lossnade..
här ska slipas o målas
motorn ska färgrenoveras och begåvas med dubbla SU..
takräcket lossnade..
Jasåjahaja, så du sålde den inte i alla fall. Tyckte jag såg den på Blocket för några månader sedan. Det verkar som om att den inte är så där vansinnigt rostig i trösklar/balkar osv. Stämmer det eller?
Jag hade behållt exteriören precis som den är, ser riktigt bra ut. Rå linolja i rosten bara så att det inte käkar igenom. Halmbalar och kälkar hade jag däremot hoppat över.
Jag hade behållt exteriören precis som den är, ser riktigt bra ut. Rå linolja i rosten bara så att det inte käkar igenom. Halmbalar och kälkar hade jag däremot hoppat över.
210 -64, 223 -68
nej fick bara skambud när det väl ringde folk.. nej det är inte så farligt i trösklar o så.. det är lite i framvagnsbalken som måste fixas..
det blir ändringar i det exteriöra med. takräcket blir inte kvar heller, en polare hämtade det idag..
det blir ändringar i det exteriöra med. takräcket blir inte kvar heller, en polare hämtade det idag..
-
Ja nu blir det kovändning... haha... helt nytt stuk till vallåkra 2009 (om vi nu hinner dit... ???)
Den kommer bli hur ball som helst....
Den kommer bli hur ball som helst....
Orginal är för Gubbjävlar!
Plymouth Duster 1973
Volvo Amazon 1970 SÅLD
Plymouth Duster 1973
Volvo Amazon 1970 SÅLD
haha ja, lite mer tid detta året
Kul Rogge!
Såg ju ut att vara något att klura på det där.
Skönt att bilen inte blev såld med.. ;P
Såg ju ut att vara något att klura på det där.
Skönt att bilen inte blev såld med.. ;P
Praise the Lowered
hehe ja lite tänka var det, kim nämnde nått om lösningen med att kapa staget nångång, så all ära kan jag inte ta åt mej
nej, skulle vart skönt o blivit av med den. har 2 projekt till som jag vill börja med så..
nej, skulle vart skönt o blivit av med den. har 2 projekt till som jag vill börja med så..
-
Kapa gör man för att "avlasta" motorn så den inte drar i det inre handtaget oxå...Rogge wrote:hehe ja lite tänka var det, kim nämnde nått om lösningen med att kapa staget nångång, så all ära kan jag inte ta åt mej
Orginal är för Gubbjävlar!
Plymouth Duster 1973
Volvo Amazon 1970 SÅLD
Plymouth Duster 1973
Volvo Amazon 1970 SÅLD
nu blir det så att jag blir av med den ändå.. blir hämtad om ca 1-1½ vecka.. så denna tråden är överflödig nu..
Nejdå. Den nya ägaren tar naturligtvis över tråden också, inte sant?
/Jimmy Einarsson: Medlem 5308 http://snoborg.mine.nu/
Gyllengul 65:a med vissa bruna partier
Gyllengul 65:a med vissa bruna partier
det märker vi
idag så har köparen ingen återvändo, pappren är skrivna och pengar har bytt ägare.. hämtning om ca 2 veckor.
idag så har köparen ingen återvändo, pappren är skrivna och pengar har bytt ägare.. hämtning om ca 2 veckor.
Jag tycker att din bil ser så jäkla trevligt sliten ut!
Det som inte går att laga går att skruva sönder