Total renoverin Amazon 1967

Visa din modifierade Amazon. Moderatorer
T-Barkman
Posts: 21
Joined: Tue Jan 08, 2008 3:41 pm
Location: dalarna-säfsen

Re: Total renoverin Amazon 1967

Post by T-Barkman »

höjj igen:P har inte blevi så mycket amazon nu för har fixat iordning min gamla ockelbo trioman;) o åklt lite o inhandlat en ski-doo mxz så blevi mycket skoter:Pmen nu har har börjat lite smått igen=) men nu till problemet jag kan inte komma på hur handbromsens mekaninsmen ska sitta:P det syns lite på bilden men kan inte lista ut de hela. för de är ju som en metallbit med kuggar på som handbromsen "stannar" på men ska man sätta fast den i golvet? för på stången så är ju allt svetsat så där går de ju inte å röra något. så snälla hjälp;) för har gjort ritning för hela golvet nu;) o efgter den äre färdig svetsatt i golvet;) förhoppningsvis:D
riktiga bilar har förgasare
T-Barkman
Posts: 21
Joined: Tue Jan 08, 2008 3:41 pm
Location: dalarna-säfsen

Re: Total renoverin Amazon 1967

Post by T-Barkman »

jaha;) de har hänt mkt men inga bilder upplagda än tyvär:( nästan hela golvet är klart:D handbromsen är strax på plats i stort sett alla balkar är utbytta. men nu behöver jag lite hjälp :shock: min förgasare har nämligen krånglat som satan, de är en weber 28/36 och det luktar bensin som satan om bilen, o nu te de knepiga blandskruver går inte att dra in i bott:O hälften av gängorna syns när de tar stopp. så vågar int dra nå mer men de blir inte nå skillnad på motorns gång över huvud taget :?: så vet inte hur jag ska bära mig åt riktigt. nytt munnstycke? någon som har någon smart idé? bilder kommer snart=)
riktiga bilar har förgasare
Post Reply