Nej det var faktiskt inte jag. Jag var där däremot onsdagen före det. (29e).
Jag har faktiskt hört att det har börjats köra en nästan identiskt vagn i stan. Svart och allt. Den har börjat gå i dalvik om jag inte har helt fel för mig.
Nu börjas det imiteras med alltså. Populärt
Här är några amazonbilder ifrån den 29/7 i huskvarna iaf. Fick se en utav mina favoritamazoner med på den träffen.
Gissa vilken jag tyckte om mest
Inga på min dock.
Annars ligger det still. Jag vankar mest av och an, med tanker på att köpa nytt, rusta upp, sälja, räkna pengar, försöka spara, räkna inköp. Men det står still. Vissa dagar är jag bra trött. På att inte ha kunskap eller pengar att köpa de saker jag behöver till den.
Hur ser man att det är en M41 och inte en M40? Fastän det står det på skylten på lådan?
Om jag ska byta packningar, vilka saker är det jag behöver? Skulle någon kunna ordna en "orderlista" eller liknande?
Skulle behöva packningarna till bakaxeln med, men jag vet inte om det är den med eller utan spicer, plus att det känns onödigt att byta packningar om bakaxeln ändå är skev, och jag ska byta den.. Så fort man får tag på en
Kopplingscylindern har visst börjat läcka, och förgasaren går fortfarande inte rent.
Tack för de vänliga orden annars fellas. Men det tar emot, när något man älskar så mycket, inte funkar som det ska.
All the best