Daniel, jag har faktiskt inte ens haft en tanke på att ta fram den! Det blir när det blir helt enkelt. Först måste snön försvinna, sen måste gräsmattan (läs: leran) torka upp, jag tror att det blir ngn gång i maj.
På grund av den gynnsamma vintern med ymnigt snöfall har jag börjat drömma om en lite nyare, bättre (läs: dyrare) snöskoter, men ska det bli på det viset så måste bilen bort. Tråkigt, men man måste ju välja. Och som det ser ut för tillfället så skulle det bli mer mil på en vettig skoter på den korta säsong den har, än mil med amazonen per säsong. Amazon-säsongen är inte så lång, brukar ta fram den ngn gång i maj, har den hemma till slutet av augusti.
Sen blir vädret så pass osäkert att jag hellre ställer bort den än att riskera att måsta ställa bort den alldeles blöt och lerig alternativt lägga den i diket i första halkan...
Observera att jag inte är så aktiv i mitt skotertittande, rätt vad det är så känns det så gött att ta fram amazonen att alla andra planer kommer av sig. Det brukar va rätt så gött att köra premiärturen hem...
Om det ändå kunde lösa sig på jobbfronten så kunde man kanske ha ett par intressen igång samtidigt. Typ Amazon på sommarn, skotern på vintern.
Amazon 4dr -61 B16, M30, 6V. Patina!