Ja har "gamla" modellen på sprutan, dvs. köpt vid 2002 ungefär, så ja har bara erfarenhet av dom. Vet inte om dom nyare e sämre, men kan kolla upp de me polaren då han ska tydligen ha en i garaget.Presley wrote:Tjenare!
Jag har släppt planerna på rollning. Det är sprutlackering som gäller men tack för tipsen!
Jag har läst lite om eldrivna sprutpistoler och de ska tydligen inte vara lika bra. Så jag tror att jag ska skaffa mig en lackspruta till kompressor istället
Hmm, nu blir jag klyven vad gäller biltemas lackspruta... Jag har läst vissa som inte tycker den är bra alls och avråder den. Och personligen är jag väl lite emot biltemas produkter
Men nu när du säger det så ska jag ta mig en funderare!
Även om jag lever på studiebidrag så föredrar oftast att köpa lite dyrare och förhoppningsvis lite bättre produkter än det billigaste ^^,
Just nu lutar det nog faktiskt åt att köpa den här:
http://www.tradera.com/item.mvc/viewite ... =120510635
Och ang. Biltema så e du inte den enda som e emot de.. Skulle köpa bromsar till en Audi 80 en gång, men tro fan att ja fick fel av dom.. Men men, vart bra till slut
Den du länkade till ser likadan ut som dom har på Jula, dock e de där säkert av bättre kvalla
Och vet hur jävligt de e att leva på studiebidrag.. Va inte länge alls sen man levde på de själv..