Tänkte att det var dags att lägga upp bilder på mitt nystartade projekt.
Och när man väl fick upp bagaget hitta man ett gammalt campingbord med stolar i riktigt bra skick =)
Mvh. Niclas.
Niclas -64:an
Re: Niclas -64:an
Hej Niclas !
Välkommen till forumet.
Bilen ser ju ut att ha ett helt okey utgångsläge, sämre har jag sett Vad har du för planer och vet du något om bilens historia ?
Kul med bonustillbehöret i bagaget !
/ sven
Välkommen till forumet.
Bilen ser ju ut att ha ett helt okey utgångsläge, sämre har jag sett Vad har du för planer och vet du något om bilens historia ?
/ sven
'67;a 123 GT objekt i djup dvala.
Länk : Svenska Volvo Amazonklubben
Länk : Mina blandade Amazonbilder
Youtubelänk : The one and only - Salt & Peppar Amazonen
Länk : Svenska Volvo Amazonklubben
Länk : Mina blandade Amazonbilder
Youtubelänk : The one and only - Salt & Peppar Amazonen
-
123GT wrote:Hej Niclas !
Välkommen till forumet.
/ sven
Planen med bilen är först och främst att fixa rosten sen får vi se vad som händer, men det blir väl en större motor
om ekonomin nu tillåter;)
Historian vet jag inte så mycket om men tror att det kan vara en gammal polisbil, håller på att ta reda på med men transportstyrelsen hade bara information från -72.
Välkommen till forumet, en vän av Family Adams kanske?
Om det är en polisbil så syns det på typskylten chassienummer , årskod, och så ett "P" för polis.
/Janne
Om det är en polisbil så syns det på typskylten chassienummer , årskod, och så ett "P" för polis.
/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
-
QV wrote:Välkommen till forumet, en vän av Family Adams kanske?
/Janne
Tack för tipset ska kolla det senare. =)
/ Niclas
-