Helt orörd lågmilare....
-
Re: Helt orörd lågmilare....
På dom två sista bilderna kan man konstatera att det inte är rätt eller fel att säga att ytbehandlingen skulle vara av den eller den andra typen utan det kunde tydligen finnas av bägge typerna på samma bil och jag tror inte att nåt är bytt, fanns i alla fall inget på stjärnskruvskallarna som tydde på att något hade blivit lossat, men nu har jag lossat den på förarsidan... Ja, ja otroligt viktigt va, men jag vet ju att många nördar ner sig i sånt här så därför lägger jag väl ut det...
-
-
-
-
-
Hei!
Utrolig Flott denne bilen din, Gratulerer mye
Godt Nyttår
MVH
Ståle
Utrolig Flott denne bilen din, Gratulerer mye
Godt Nyttår
MVH
Ståle
-
Gott Nytt!!!!!!!!!! Tusen tack för fina bilder, plus för alla närbilder++++++++++++++++++++!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mvh Mats
Mvh Mats
-
Porr på högsta nivå, detta är ju bättre än den bäst renoverade bil just för att det är originalskicket som visas. Tror inte vi kan få nog av bilder på denna skapelse.. Tack
Amazon 121 -67 + Amazon 221 -66 + Amazon221-67 + Amazon 121-60
Vilken Pärla!!!
Stort grattis. Du verkar dessutom vara "rätt" person att ta hand om och uppskatta bilen för vad den är -
en, som de säger i det stora landet i väster, bil som befunnit sig i en time capsule.
Gott Nytt År
Whitesand
Stort grattis. Du verkar dessutom vara "rätt" person att ta hand om och uppskatta bilen för vad den är -
en, som de säger i det stora landet i väster, bil som befunnit sig i en time capsule.
Gott Nytt År
Whitesand
1959 Amazon Sport 12206UVB, Rubinröd/gråbeige 51, renoveringsobjekt
1967 Amazon Kombi Sport 22234, Pärlvit 79-1, B18/M40 under renovering
1967 Amazon Kombi Sport 22234, Pärlvit 79-1, B18/M40 under renovering
Stort tack för bilden.
Jag har aldrig sett en verktygsväska med grön utsida tidigare. De verktygsväskor som jag har sett vara till salu på marknader och Tradera har alltid varit svarta, eventuellt med en rödbrun förstärkning uppe vid snöret. De flesta väskorna har också innehållit två skruvmejslar, en tång och en skiftnyckel.
Är det en grön utsida som gäller för alla Amazoner av årsmodell 1966? Eller kan verktygsväskorna ha varit olika för Amazoner av olika utrustningsnivåer? (Skulle en grön utsida kunna betyda att verktygsväskan är avsedd för Amazon Favorit-modellen och att Volvo har sparat in några verktyg i satsen?)
-
Jag kan ju inte garantera att satsen är komplett men skulle uppskatta om nån kan knäppa ett kort på vrkt.sats så kan jag uppsöka garaget den stod i för att se om jag kan hitta ev. resterande verktyg, så gör gärna det, det skulle jag uppskatta!121 wrote:Stort tack för bilden.
Jag har aldrig sett en verktygsväska med grön utsida tidigare. De verktygsväskor som jag har sett vara till salu på marknader och Tradera har alltid varit svarta, eventuellt med en rödbrun förstärkning uppe vid snöret. De flesta väskorna har också innehållit två skruvmejslar, en tång och en skiftnyckel.
Är det en grön utsida som gäller för alla Amazoner av årsmodell 1966? Eller kan verktygsväskorna ha varit olika för Amazoner av olika utrustningsnivåer? (Skulle en grön utsida kunna betyda att verktygsväskan är avsedd för Amazon Favorit-modellen och att Volvo har sparat in några verktyg i satsen?)