Kontaktpersoner+besiktningsmän sökes!

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Kontaktpersoner+besiktningsmän sökes!

Post by QV »

Kontaktpersoner+besiktningsmän sökes!


Vi söker efter personer som vill hjälpa till att göra Amazonklubben till Sveriges trevligaste bilklubb! Vi vill att hela Sveriges land ska få chansen att åka på träffar och lära känna andra Amazonägare. Därför behövs just du! Vi söker kontaktpersoner till Skåne, Blekinge, Dalarna, Jämtland och Kalmar-län, Se annons i kommande Amazonbladet eller kontakta leif@amazonklubben.se för mer info.

/Jan i styrelsen

Det vore trevligt om ni var medlem men även icke medlemar är välkommna att "söka" fast man skall ju bli/vara medlem för att hantera dessa positioner inom klubben.
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
121
Posts: 157
Joined: Sun Feb 29, 2004 7:25 pm

Re: Kontaktpersoner+besiktningsmän sökes!

Post by 121 »

Har själv ingen tanke på att söka någon sån position, men för att locka andra att ta på sig klubbuppdrag kunde kanske en befrielse från medlemsavgiften fungera som en morot. Om det nu inte redan är så.
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Kontaktpersoner+besiktningsmän sökes!

Post by QV »

När man blir vald till en kontakman på årsmötet så blir man också befriad från medlemsavgiften under mandatperioden.
Finns att läsa i matrikeln för de som vill se hela texten.

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Kontaktpersoner+besiktningsmän sökes!

Post by QV »

För att få en bättre samordning (och mera folk till årsmötet) så har vi valt att flytta på träffen till årsmötet.

Denna är normalt första helgen i mars.

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
User avatar
Hasse63
Posts: 6292
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Re: Kontaktpersoner+besiktningsmän sökes!

Post by Hasse63 »

QV wrote:När man blir vald till en kontakman på årsmötet så blir man också befriad från medlemsavgiften under mandatperioden.
Finns att läsa i matrikeln för de som vill se hela texten.

/Janne
Synd att det inte gäller alla amazonintresserade som gör något ideellt, men det finns väl en tanke bakom det också... vad nu det kan vara. :roll:
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
User avatar
granfot
Posts: 806
Joined: Sun May 23, 2010 4:50 pm
Location: Lagan
Contact:

Re: Kontaktpersoner+besiktningsmän sökes!

Post by granfot »

Jag får väl erkänna att jag inte ställt upp på något sätt för klubben, men jag skyller på att sen min dotter kom till världen så har jag inte tid med något annat än jobb och pappa-livet, och de få avbrotten som dyker upp är när frugan får för sig att åka iväg någonstans med dottern.

Jag har inte ens kunnat ta mig iväg på något möte eller någon träff sedan jag skaffade mig amazonen.
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Kontaktpersoner+besiktningsmän sökes!

Post by QV »

Det finns faktiskt saker som är viktigare i livet än Amazoner och personligen tycker jag att du gör ett riktigt beslut.

Allt har sin tid i livet.

/Jan
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
123GT
Posts: 815
Joined: Sat May 22, 2010 12:38 pm
Location: ...nära Göteborg.
Contact:

Re: Kontaktpersoner+besiktningsmän sökes!

Post by 123GT »

QV wrote:Det finns faktiskt saker som är viktigare i livet än Amazoner och personligen tycker jag att du gör ett riktigt beslut.

Allt har sin tid i livet.

/Jan
QV for president ! :D

Så sant som det är sagt (skrivet) även om Amazonen är viktig för oss alla här !
/ sven
'67;a 123 GT objekt i djup dvala.

Länk : Svenska Volvo Amazonklubben
Länk : Mina blandade Amazonbilder
Youtubelänk : The one and only - Salt & Peppar Amazonen
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Kontaktpersoner+besiktningsmän sökes!

Post by QV »

Träffen närmar sig för snart är det mars månad.

Hugade personer som vill ge klubben lite av sin tid anmäler sig snarast :D

anmälan till
info@amazonklubben.se eller till ev mig på
jan@amazonklubben.se

för att lättare fixa till hotelbokningar så är det önskvärt att anmäla kommer innan januari månads utgång.

träffen är 3-4 mars i Mariefred

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Post Reply