![Image](http://i304.photobucket.com/albums/nn193/Hel0706/DSC_0124.jpg)
Måste försöka fixa bra bilder nångång, men då ser ni väll hur dålig den egentligen är, eller dålig och dålig, men inte vet jag om jag direkt jublar över celuosalack... blir kul då den ska lackas om, men iaf, för stunden är de här mitt garage, garaget brevid är ockuperat av pappas motorcykel just nu, men vill mhrf att jag stuvar in den dit för renoveringsförsäkringen ja tänkt kosta på den så får den där tvåhjulingen vackert flytta på sig
![Image](http://i304.photobucket.com/albums/nn193/Hel0706/DSC_0121.jpg)
Som sagt, ergonomisk arbetsställning och allt, men funkar att göra lite småsaker även i carporten, rostlagningen osv kommer ju såklart göras i ett riktigt garage, men vill iaf få igång den här, för då kan jag köra den in och ut lite överallt sen. Som synes ligger startmotorn bakom framhjulet, fick tyvärr inte lös den från andra b20in som sitter/halvhänger i en ascona, med halvt hängade framvagn också, så ja gick bet att få lös den nu
![Image](http://i304.photobucket.com/albums/nn193/Hel0706/DSC_0120.jpg)
Så sitter bagagerumsbelysningen iaf, en till på andra sidan
![Image](http://i304.photobucket.com/albums/nn193/Hel0706/DSC_0123.jpg)
Fläkten, kablaget försvinner ner bakom den just nu inte superfräscha panelen
Spolararangemanget är inte i bruk, men burken sitter just innanför luckan på vänster sida iaf, kommer ut nå kablar från panelen på den sidan, spolarmunstycket sitter ju då bara rätt genom luckan uppe i vänstra hörnet, torkarmotorn ser exakt likadan ut som tex LM218/641 osv, så kåpan hoppas jag kunna kastbyta med nån traktor där de inte är lika noga att den är buckelfri
![Image](http://i304.photobucket.com/albums/nn193/Hel0706/DSC_0122.jpg)
Den här följde med också, ekonomibit, synd de är fel sida och till en sedan