Medlemskap i klubben

T.ex. länksamling och andra Volvotrådar. Moderatorer
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Medlemskap i klubben

Post by QV »

Det är inte proven du skall oroa dig för. Det är vad som händer om du gör FEL......... :twisted:

/Jan
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Ragge
Posts: 785
Joined: Sat Dec 13, 2008 7:46 pm
Location: munkedal, Bohuslän

Re: Medlemskap i klubben

Post by Ragge »

ja som för killen som kastade amazonprylar ... och blev bogserad efter en SAAB ....
Gullan
Posts: 78
Joined: Thu Aug 27, 2009 8:48 pm
Location: Hässleholm

Re: Medlemskap i klubben

Post by Gullan »

Det e hårda typer du får att göra med. Tjära o fjädrar kommer att framstå som rena dagislekar i jämförelse. Dessutom kommer du att bli utsatt för ständig bevakning från säpo + teleavlyssning och dom kommer att hacka sig in på din dator för att kolla e-post o dyl. Dessutom så har jag aldrig hört om någon som gått ur klubben med knäskålarna i behåll.... Så tänk dig noga för innan du går med... Eller tar jag fel på klubb nu? ;) :)
Gullan en 4dr med automatisk växellåda.
Anno 1965
sunkmaster
Posts: 341
Joined: Sun Jan 11, 2009 11:13 pm

Re: Medlemskap i klubben

Post by sunkmaster »

Gullan wrote:Det e hårda typer du får att göra med. Tjära o fjädrar kommer att framstå som rena dagislekar i jämförelse. Dessutom kommer du att bli utsatt för ständig bevakning från säpo + teleavlyssning och dom kommer att hacka sig in på din dator för att kolla e-post o dyl. Dessutom så har jag aldrig hört om någon som gått ur klubben med knäskålarna i behåll.... Så tänk dig noga för innan du går med... Eller tar jag fel på klubb nu? ;) :)
jag tror det måste vara P.R.O du tänker på :wink: :)
Gullan
Posts: 78
Joined: Thu Aug 27, 2009 8:48 pm
Location: Hässleholm

Re: Medlemskap i klubben

Post by Gullan »

P.R.Ostatagerillan :lol:
Gullan en 4dr med automatisk växellåda.
Anno 1965
Cornelia
Posts: 188
Joined: Fri Jul 04, 2008 6:38 pm
Location: Göteborg

Re: Medlemskap i klubben

Post by Cornelia »

Räknas jag till den kategorin?
Eller går jag bara under skat benämningen? :D
Jag har iallafall inte märkt av några krossade knäskålar eller blåmärken orsakade av något annat än arga partners för tidsödande fritidsintressen. Men det får man räkna med.
Glada miner och skratt är nog det övervägande och det kan ju ibland orsaka magont och kramp.
/tina
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Medlemskap i klubben

Post by QV »

Cornelia wrote:Glada miner och skratt är nog det övervägande och det kan ju ibland orsaka magont och kramp.
Specielt när man får se de nya medlemmarna göra proven........

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Post Reply