PV- SPORT
Posted: Mon Dec 23, 2013 4:27 am
hoppas detta inlägg får vara kvar som det är och inte redigeras på något sätt..
sålde min amazon för att ja va sugen på en pv. två dagar efter ja sålde amazonen köpte jag därför en pv. tanken var att bygga en vild custom av den.. taksänka, förlänga skärmar, molda osv osv. de visade sej sen att bilen jag köpt är en pv 61:a äkta SPORT med alla tillbehör kvar 4 ägare på pappret å i rätt bra skick trots allt.
har fått höra att en pv sport är värd lite mer pengar än en vanlig och har därför blivit lite tveksam.
ska man kapa å bygga custom av den eller fixa upp den så gott de går, besiktiga å sen sälja??
jag undrar vilket värde en besiktigad och körklar SPORT kan ligga i för prisklass idag.
jag skulle för min egen del kunna sätta kapen i den (det är ju bara plåt) men vill samtidigt inte göra en något "idiotiskt" om det finns möjligthet att få bra betalt för den vid eventuell besiktning.
är de att jämföra med en 123gt vill jag nog inte kapa..
vad säger ni som kan volvo?
sålde min amazon för att ja va sugen på en pv. två dagar efter ja sålde amazonen köpte jag därför en pv. tanken var att bygga en vild custom av den.. taksänka, förlänga skärmar, molda osv osv. de visade sej sen att bilen jag köpt är en pv 61:a äkta SPORT med alla tillbehör kvar 4 ägare på pappret å i rätt bra skick trots allt.
har fått höra att en pv sport är värd lite mer pengar än en vanlig och har därför blivit lite tveksam.
ska man kapa å bygga custom av den eller fixa upp den så gott de går, besiktiga å sen sälja??
jag undrar vilket värde en besiktigad och körklar SPORT kan ligga i för prisklass idag.
jag skulle för min egen del kunna sätta kapen i den (det är ju bara plåt) men vill samtidigt inte göra en något "idiotiskt" om det finns möjligthet att få bra betalt för den vid eventuell besiktning.
är de att jämföra med en 123gt vill jag nog inte kapa..
vad säger ni som kan volvo?