Köp&Sälj

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
Kyten
Posts: 87
Joined: Wed Feb 18, 2004 10:47 am
Location: Luleå
Contact:

Köp&Sälj

Post by Kyten »

Hej!
Detta nya forum är ju helt klart mycke bättre än det gamla som fanns. Men det är en sak jag saknar.
Det är att det skulle finnas en rubrik för köp och en för sälj i detta forum.
Jag är offta inne på Turboperformanceclub.com och de andvänder sig av samma forumstyp som Amazonklubben gör. Men där finns det köp och sälj i det forumet. Och då är det ju väldigt lätt att fråga om grejerna som man eventuellt ska köpa. Lätt att svara osv osv.

Vad tror ni andra och Webbmastern om det förslaget?
Image

Kyten Luleå
RPM Buffing
C Upp
Posts: 192
Joined: Sat Jan 31, 2004 6:30 pm
Location: Uppsala
Contact:

Post by C Upp »

Jag bara undrar om det är okej att annonsera här? Jag lägger ut en tråd i Transmissonsforumet om att köpa en M40-låda med lock för kort spak nu. Ta bort den om det inte är okej. Eller flytta den till ett framtida K&S-forum.
Tackar
D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Post by D59471 »

Annars går det ju bra att använda sig av klubbens annonstorg istället för forumet.

Sedan kan man ju tycka att en köp/sälj avdelning lika gärna kunde legat här på forumet, men det känns inte riktigt rätt. I så fall får vi slopa kravet på medlemskap, man kan ju inte gärna behöva bli medlem i forumet för att kunna lägga en köp/sälj annons. Nej, då är det befintliga annonstorget betydligt mer lättanvänt för de \"ovana\".
parerl
Site Admin
Posts: 46
Joined: Tue Aug 12, 2003 11:33 pm
Location: Bilia Web Services, Göteborg
Contact:

Köp o Sälj

Post by parerl »

Hej alla !

Jag har nu skapat ett nytt forum Köp o Sälj enligt önskemål.

/Pär
Kyten
Posts: 87
Joined: Wed Feb 18, 2004 10:47 am
Location: Luleå
Contact:

Post by Kyten »

Hej!
Perfekt! Det kallar jag service!
Toppen!
Image

Kyten Luleå
RPM Buffing
Post Reply