vart är min projekttråd!?

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

vart är min projekttråd!?

Post by Rogge »

Hej.

detta riktar sig till moderatorerna, orkar inte ksicka 5 likadana pm så jag lägger en tråd här ist..

det jag undrar över är vart min projekttråd har blivit av! loggade in idag o den var helt borta!.

om någon har fått för sig att ta bort den så tycker jag att ni åtminstone kunde ha skickat ett pm till mej om det. eller iaf låst den till en början. och GETT EN ANLEDNING!

dessutom så har jag laddat upp en del bilder i tråden, som jag inte kommer ihåg adressen på, samt all tid som jag lagt ner..

eftersom jag inte blev förvarnad så blir jag förbannad! tycker det är jävligt dålig stil! :evil:

/Rogge
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Post by Lars Bd »

Därför att du inte följde de regler som du vet finns för forumet flyttade jag den för åtgärd och den kommer tillbaka när den är färdigmodererad.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Post by Rogge »

du har PM.
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Micke_ed
Posts: 836
Joined: Wed Apr 27, 2005 8:39 am

Post by Micke_ed »

Kan man få en förklaring på vad det var som inte var tillåtet i inlägget?

MvH
Micke
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Post by Rogge »

annonsering.
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Micke_ed
Posts: 836
Joined: Wed Apr 27, 2005 8:39 am

Post by Micke_ed »

begreppet anonsering verkar lite vagt här. Jag kollade om det fanns intresse för att nytillverka en pryl förut, det tog man som att jag annonserade och det skulle stå på annonser, som säljes, fast jag inte hade något att sälja. Alla jag har pratat med tycker att det var jäkligt märkligt att man inte får göra som jag gjorde jusst pga att jag inte sålde något utan bara kollade om intresse fanns!

MvH
Micke

Post by »

Egentligen bryter hela den här tråden mot §4 och skulle radderas men man får hoppas att någon mer användare uppmärksammar att reglerna finns.
Regler:

§ 1 Annonsering av varor och tjänster är förbjudet på forumet. Använd istället annonstorget på Amazonklubbens hemsida.

Vill du erbjuda något till en annan forumanvändare? Skicka ett mail eller PM (personligt meddelande) till personen i så fall.

§ 2 Här på forumet diskuterar vi bara \"gamla volvobilar\". I huvudsak Volvo Amazon men under övrigt kan även andra volvomodeller tas upp.

§ 3 Använd sunt förnuft när du postar dina inlägg samt följ Lagen Om Elektroniska Anslagstavlor.

§ 4 Missnöje över moderators beslut skall framföras via PM (personligt meddelande), ej på forumet.
Frågor på detta?
Eller vill ni ha det så här?
http://164.forum.bilia.se/viewtopic.php ... highlight=
http://164.forum.bilia.se/viewtopic.php ... highlight=
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Post by Rogge »

nej vi vill inte ha det så! o ännu mindre som Pvklubben har det, att endast klubbmedlemmar får regga sig.

o som jag skrev i första inlägget
detta riktar sig till moderatorerna, orkar inte ksicka 5 likadana pm så jag lägger en tråd här ist..
logga in btw.
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Post by Lars Bd »

Jag blev tydligen utloggad automatiskt mitt under skrivandet och därför är det ett gästinlägg varför det blev så vet jag inte.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Post by Rogge »

ok. det va så för mej med.. men men
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re:

Post by Lars Bd »

Rogge wrote: o som jag skrev i första inlägget
detta riktar sig till moderatorerna, orkar inte ksicka 5 likadana pm så jag lägger en tråd här ist..
Ett pm till antingen (mig) Lars BD, JE Jr eller D59471 räcker oavsett ärende.
Vi har koll på varandra och kan vidarebefodra till ansvarig moderator om vi inte kan svara själv, endast om inget svar kommer på något sätt är det ide att skicka till fler än 1 moderator.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Post by Rogge »

jaja..

men varför då hålla på med denna tråden då? är dte inte lika bra att ta bort den på en gång då.?

skitsamma nu, det huvudsakliga problemet är löst. o alla är glada igen. 8)
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Post Reply