Träff i Västerås??

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Nendinn
Posts: 38
Joined: Wed Oct 18, 2006 9:40 am
Location: Västerås

Post by Nendinn »

så även jag... nästan :P men har funderat lite på plats där man skulle kunna träffas iaf.. ligger inte inne i västerås men är ett fint ställe och det skulle kunna vara vid café Anund vid Anundshög... har själv inte varit in där än men åkt förbi ett par gånger och det tycks vara ett trevligt ställe iaf.. :)

http://www.cafeanund.se
Rubinröd -69
Ford Custom -49
Balder
Posts: 14
Joined: Thu Jul 26, 2007 3:06 pm

Post by Balder »

Ja varför inte...Uppvuxen där ute och det är riktigt fint där..=)
Nendinn
Posts: 38
Joined: Wed Oct 18, 2006 9:40 am
Location: Västerås

Post by Nendinn »

så trevligt! då har vi en plats.. bara komma överens om en dag och tid då :) hur ser det ut med tid nästa vecka?
Rubinröd -69
Ford Custom -49
Kustom
Posts: 14
Joined: Tue Oct 19, 2004 9:16 pm
Location: Mellan Tokyo och New York

Re:

Post by Kustom »

Nendinn wrote:så trevligt! då har vi en plats.. bara komma överens om en dag och tid då :) hur ser det ut med tid nästa vecka?
Hej Nendinn! Har du någon bild på din Amazon? Hälsa Jocke från en Amazon ägare i Köping.
För du är väl den jag tror? :wink:
Kustom
Posts: 14
Joined: Tue Oct 19, 2004 9:16 pm
Location: Mellan Tokyo och New York

Re:

Post by Kustom »

Kustom wrote:
Nendinn wrote:så trevligt! då har vi en plats.. bara komma överens om en dag och tid då :) hur ser det ut med tid nästa vecka?
Hej Nendinn! Har du någon bild på din Amazon? Hälsa Jocke från en Amazon ägare i Köping.
För du är väl den jag tror? :wink:
Du verkar inte vara den jag trodde, så glöm det jag skrev. :roll:
Nendinn
Posts: 38
Joined: Wed Oct 18, 2006 9:40 am
Location: Västerås

Re:

Post by Nendinn »

Kustom wrote:
Kustom wrote:
Nendinn wrote:så trevligt! då har vi en plats.. bara komma överens om en dag och tid då :) hur ser det ut med tid nästa vecka?
Hej Nendinn! Har du någon bild på din Amazon? Hälsa Jocke från en Amazon ägare i Köping.
För du är väl den jag tror? :wink:
Du verkar inte vara den jag trodde, så glöm det jag skrev. :roll:
oj hmm.. va? nu är jag absolut inte med på svängarna längre... men om du är modellbyggare och heter Bosse så är jag nog den du tror.. har iaf hälsat till Jocke! :P
Rubinröd -69
Ford Custom -49
Kustom
Posts: 14
Joined: Tue Oct 19, 2004 9:16 pm
Location: Mellan Tokyo och New York

Re:

Post by Kustom »

Nendinn wrote:
Kustom wrote:
Kustom wrote: Hej Nendinn! Har du någon bild på din Amazon? Hälsa Jocke från en Amazon ägare i Köping.
För du är väl den jag tror? :wink:
Du verkar inte vara den jag trodde, så glöm det jag skrev. :roll:
oj hmm.. va? nu är jag absolut inte med på svängarna längre... men om du är modellbyggare och heter Bosse så är jag nog den du tror.. har iaf hälsat till Jocke! :P
Trodde att jag hade tagit fel på person :oops: därav mitt sista meddelande. Visst är jag modellbyggare och heter Bosse :wink:
Hoppas att det är bra med er. Kanske kommer över någon gång, när jag har fixat Amazonen eller 242:an.
Ha det gott!
Matte.P
Posts: 18
Joined: Sun Oct 08, 2006 9:20 am
Location: Surahammar

Post by Matte.P »

har det blivit nån träff i västerås? skulle vara kul å träffas å byta lite ord med andra amazon ägare, bor i surahammar och åker en gul amazon turbo å en blå amazon kombi.

Mvh/Mattias
Nendinn
Posts: 38
Joined: Wed Oct 18, 2006 9:40 am
Location: Västerås

Re:

Post by Nendinn »

Matte.P wrote:har det blivit nån träff i västerås? skulle vara kul å träffas å byta lite ord med andra amazon ägare, bor i surahammar och åker en gul amazon turbo å en blå amazon kombi.

Mvh/Mattias
tyvärr så blev det ingen träff i västerås då det tycktes vara för lite intresse, men jag är mer än villig att försöka dra igång någonting igen :D
Rubinröd -69
Ford Custom -49
Matte.P
Posts: 18
Joined: Sun Oct 08, 2006 9:20 am
Location: Surahammar

Post by Matte.P »

ok jag förstår, men fyll gärna i här om de blir nån träff nångång, brukar ta mig en sväng till västerås om man inte jobbar så mycket på sommarn. alltid lika kul med Amazoner.
Nendinn
Posts: 38
Joined: Wed Oct 18, 2006 9:40 am
Location: Västerås

Re:

Post by Nendinn »

Matte.P wrote:ok jag förstår, men fyll gärna i här om de blir nån träff nångång, brukar ta mig en sväng till västerås om man inte jobbar så mycket på sommarn. alltid lika kul med Amazoner.
absolut... om du har några idéer på träffplas , dag eller tid så får du mer än gärna precentera det här... jag kommer iaf försöka ta mig tid att träffas (förhoppningsvis så är amazonen färdig tills dess) det fanns en diskussion om att en möjlig plats att träffas på vore cafét vid anundshög, vad tycker du om det? eller finns det nå bättre ställe? :)
Rubinröd -69
Ford Custom -49
Matte.P
Posts: 18
Joined: Sun Oct 08, 2006 9:20 am
Location: Surahammar

Re:

Post by Matte.P »

Nendinn wrote:
Matte.P wrote:ok jag förstår, men fyll gärna i här om de blir nån träff nångång, brukar ta mig en sväng till västerås om man inte jobbar så mycket på sommarn. alltid lika kul med Amazoner.
absolut... om du har några idéer på träffplas , dag eller tid så får du mer än gärna precentera det här... jag kommer iaf försöka ta mig tid att träffas (förhoppningsvis så är amazonen färdig tills dess) det fanns en diskussion om att en möjlig plats att träffas på vore cafét vid anundshög, vad tycker du om det? eller finns det nå bättre ställe? :)
låter som ett bra ställe å träffas, vet inte så mycket om fik i västerås, kör mest på streetrace där=)
_hagitch_
Posts: 154
Joined: Thu Oct 05, 2006 2:56 pm
Location: Köping

Post by _hagitch_ »

det skulle helt klart va roligt med en träff :)
Tompa245
Posts: 20
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:31 pm
Location: Mantorp
Contact:

Post by Tompa245 »

Är det några av er som ska på Aros marknaden den 3:e maj? Jag ska dit, fast inte med amazonen tyvärr. Ska åka chevavan ifall jag köper många grejer :roll:
Balder
Posts: 14
Joined: Thu Jul 26, 2007 3:06 pm

Re:

Post by Balder »

Tompa245 wrote:Är det några av er som ska på Aros marknaden den 3:e maj? Jag ska dit, fast inte med amazonen tyvärr. Ska åka chevavan ifall jag köper många grejer :roll:
Kommer nog att åka dit..Lite långt fram men om inget annat dyker upp tar jag nog amazonen dit..=)
Post Reply