SVIS marknad i Köping, 20 maj.

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply
_hagitch_
Posts: 154
Joined: Thu Oct 05, 2006 2:56 pm
Location: Köping

Post by _hagitch_ »

klart man ska dit...man bor ju i köping ;)
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Post by QV »

Skall besiktiga min bil den 18 maj om att går enligt planerna. Har förövrigt aldrig i hela mitt liv fått en Amazon att gå igen utan ombesiktnig!

Men om vädret är OK så kommer jag ner med bilen, (inga sidoruter så lite bra väder behöver man)

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
_hagitch_
Posts: 154
Joined: Thu Oct 05, 2006 2:56 pm
Location: Köping

Re:

Post by _hagitch_ »

QV wrote:Skall besiktiga min bil den 18 maj om att går enligt planerna. Har förövrigt aldrig i hela mitt liv fått en Amazon att gå igen utan ombesiktnig!

Men om vädret är OK så kommer jag ner med bilen, (inga sidoruter så lite bra väder behöver man)

/Janne
haha :P låter jobbigt :P ojämn bromsverkan eller? :lol:
nike69
Posts: 40
Joined: Thu Nov 24, 2005 10:39 pm
Location: oskarshamn

Post by nike69 »

Jag var bara nyfiken på hur det gick på träffen.Om någon fotade lite osv..
vore kul med lite info för mig som missade träffen:S
varför räknade jag ihop mina renoveringskvitton :S
no.6570
Raggarn
Posts: 378
Joined: Fri May 21, 2004 8:47 pm
Location: Söderköping
Contact:

Post by Raggarn »

Jag var där!!! tyckte att det va mycket mindre grejer än det brukar vara. sen blev jag så förbannad så jag åkte hem
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: SVIS marknad i Köping, 20 maj.

Post by Lars Bd »

Dags igen 31/5-09 dvs i morgon söndag.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
hakano
Posts: 288
Joined: Tue Feb 17, 2004 3:17 pm

Re:

Post by hakano »

Raggarn wrote:Jag var där!!! tyckte att det va mycket mindre grejer än det brukar vara. sen blev jag så förbannad så jag åkte hem
Förbannad på vem? Eller på att det var mindre grejor?
Raggarn
Posts: 378
Joined: Fri May 21, 2004 8:47 pm
Location: Söderköping
Contact:

Re: Re:

Post by Raggarn »

Onödigt citat borttaget av Lars Bd, för information läs http://amazon.forum.bilia.se/phpbb3/vie ... =12&t=1733" onclick="window.open(this.href);return false;

Det där inlägget skrev jag för mkt länge sen. Men om jag minns rätt så blev jag arg på nån gubbe som inte ville sälja ett extraktorgrenrör för mig för 500. Sen tror visst folk att man är ute efter motordelar som ser ut som jordkokor i vissa fall. tror det va därför jag blev arg... :wink:
Telis
Posts: 635
Joined: Thu May 12, 2005 7:28 pm
Location: Göteborg

Re: SVIS marknad i Köping, 20 maj.

Post by Telis »

Länka dem härifrån istället så blir det enklare istället för att bara göra reklam :D
Post Reply