rödblock i amazon?

Moderatorer
Post Reply
Amazon_123GT
Posts: 143
Joined: Thu Aug 03, 2006 9:36 am
Location: Falköping

rödblock i amazon?

Post by Amazon_123GT »

har läst igenom 4 sidor med massa olika svar men hittar inte det ja vill veta..

ja vill veta o det går att få ner ex b21 b23 lr vikken rödblockare som helst med överliggande kam i en amazon utan att modda något i karrosen ska använda m40 lådan som innan .. så vad finns de som är i vägen i motturrummet?
Trimma för att köra fort? NÄ, BRETT;)
Amazon_Sleper
Posts: 124
Joined: Mon Jul 23, 2007 6:11 pm
Location: Sollefteå(Krokån)

Post by Amazon_Sleper »

De är inte specielt svårt alls!! Du behöver inte kapa /förstöra något alls Du måste svetsa nya motorfästen till motorn de är de enda å även flytta generatorn på B23an Enda stället där de är riktigt trångt e vid övre bärarmen på avgassidan där kan du få lägga under motorkudden alltså chimsa upp den annars tar grenröret i!! SKulle kuna fixa kort på hur de var gjort i min men de rekomendera jag inte för med dom fästena hamnar motorn så långt bak så man får ta ut torpeden men eju bara fär jag vill ha motorn så långt bak å ner som möjligt pga väghållning!! JO glömde säga att du får slå en bögel på olje tråget med annars tar de i nedre bärarmen på startmotor sidan!!!
Amazon_123GT
Posts: 143
Joined: Thu Aug 03, 2006 9:36 am
Location: Falköping

Post by Amazon_123GT »

okej de låter ju nice.. jaja tråget går väl o misshandla lite de spelar mig ingen roll.. vill bara få i motorn utan att förstöra lr kapa något i amazonen..

jo egna motorfästen ja väl räknat med;)

tackar för snabbt svar
Trimma för att köra fort? NÄ, BRETT;)
Post Reply