Amazon 1958
Oj du har hittat en riktigt fin orginalbil !!!
Kanske lite gummislangar att byta i motorrummet med, de brukar ju torka med åren.
Har du funderat något över rengöring av innertaket? Jag har liknande bruntonade fuktfläckar på mitt innertak men jag har inte kommit på hur man skall göra rent det utan att riskera att förstöra det. Någon som vet?
/Henrik
Kanske lite gummislangar att byta i motorrummet med, de brukar ju torka med åren.
Har du funderat något över rengöring av innertaket? Jag har liknande bruntonade fuktfläckar på mitt innertak men jag har inte kommit på hur man skall göra rent det utan att riskera att förstöra det. Någon som vet?
/Henrik
Grattis till en superfin bil. Jag har alla bilder i en mapp och den jag tycker är finast nu är bakifrån.
Den bilen kommer sakta att bli ännu finare och en vacker dag så är den i nyskick med alla dom rätta delarna
Den bilen kommer sakta att bli ännu finare och en vacker dag så är den i nyskick med alla dom rätta delarna
Klicka! Forumsregler
Klicka! Länksamlingen som har "allt"
Klicka! Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Klicka! Länksamlingen som har "allt"
Klicka! Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Jag tycker inte att det gör så mycket att innertaket är lite missfärgat. Bilen är ju inte direkt ny och det har sin charm att inte allt ser helt nytt ut, i alla fall så länge det inte är trasigt. I värsta fall så kan man ju byta ut innertaket. Ska tydligen gå att köpa nya någonstans. Finns massor man kan göra
Var under bilen och bytte olja i lådan och jag tycker den ser riktigt bra ut där också men en ny underedsbegandling skulle nog inte skada för den har börjat flagna på sina ställen.
Var under bilen och bytte olja i lådan och jag tycker den ser riktigt bra ut där också men en ny underedsbegandling skulle nog inte skada för den har börjat flagna på sina ställen.
Volvo P1200VB 1958
Re:
Om dessa är lika svåra som "korset" till M27 lamelldiff så är det bara att plocka upp plånboken och betala (om de är i nyskick). Är de beg så får du kolla om skicket duger innan man betalar......Micke_ed wrote:sergarna fram finns inte nya. Dom är otroligt svåra och rät dyra
och angående priset så är det helt beroende på hur sugen du är. För är det som Micke_ed säger så får man ta dom tillfällena man får. Men upp till en femhundring paret för ett par snygga bulfria borde inte vara ocker. Skall säljaren ha tusenlappar så får du känna efter med magen.
/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Grattis Med ett sträck eller?
Hade du fått för ojämnbromsverkan så hade det varit förstårligt med de få milen. Men det var väl de hm, 17 milen hem som gjorde att den gick igenom
Hade du fått för ojämnbromsverkan så hade det varit förstårligt med de få milen. Men det var väl de hm, 17 milen hem som gjorde att den gick igenom
Klicka! Forumsregler
Klicka! Länksamlingen som har "allt"
Klicka! Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Klicka! Länksamlingen som har "allt"
Klicka! Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/