Orgial 62....men inte så mycket som är orginal längre
B20 med mycket trim, gas wire, kopplingswire, brytarlöst, nyare bakaxel (från 67), skivbromsar fram, egen snickrad bakkofångare, spoiler, och mycket genomgådd.....
Har dock blitt lite risig i lacken då den hängt med 8år nu...hehe
en LITEN spacer platta som ger 100/5 bultmönster
Gaswire is the shit
elöppning på bagage luckan
Fräste bra brickor för nivåskillnaden
Pippigula faran
Pippigula faran
Jusst de´
Jo stolarna var beggade från en Ascona men de slets upp förvånansvärt fort efter ett tag i Amazon.....Har väll funderat på nya men lite annat prioriteras innan
Skulle iof vara coolt med helt annan panel och nyare mätare men det är ändå bra roligt med den gamla pilen som hastighetsmätare när det blir helrött=180+
Skulle iof vara coolt med helt annan panel och nyare mätare men det är ändå bra roligt med den gamla pilen som hastighetsmätare när det blir helrött=180+
Jusst de´
Vart lite krokigt när man lekte lite över sin förmåga en kväll.... Men usch va kul det var innan den där hemska trottoarkanten....
Spacern vart allifal \"krocktestad\" och den höll jue
Divaxeln blev ju sneare än ballen
Tur att men nyss renoverat bakaxeln, visste presic hur jag skulle laga Verktygen låg ju i prinsip framme fortfarande och 1timme senare var man ute och lekte med orginal däck igen
Kan säga att 225 runt om är svårkört vid lite \"drifting\" eller bondsladdning
Spacern vart allifal \"krocktestad\" och den höll jue
Divaxeln blev ju sneare än ballen
Tur att men nyss renoverat bakaxeln, visste presic hur jag skulle laga Verktygen låg ju i prinsip framme fortfarande och 1timme senare var man ute och lekte med orginal däck igen
Kan säga att 225 runt om är svårkört vid lite \"drifting\" eller bondsladdning
Jusst de´