Backspegel(inre)

Moderatorer
Post Reply
annat
Posts: 12
Joined: Sat Jul 07, 2007 9:56 pm

Backspegel(inre)

Post by annat »

Skall byta ut mina speglar, men finner inte någon backspegel. Den jag har är iofs original, men den är rostig och ful på baksidan och jag vill ha en ny, men finner bara för yttre på de \"vanliga\" försäljningssidorna.

Någon som har tips?
Amazonsport
Posts: 933
Joined: Sat Jul 30, 2005 7:54 pm
Location: Näsum

Post by Amazonsport »

Slipa och lacka om den gamla, den är ändå snyggast i längden..
Amazon 121 -67 + Amazon 221 -66 + Amazon221-67 + Amazon 121-60
annat
Posts: 12
Joined: Sat Jul 07, 2007 9:56 pm

Post by annat »

mjo, jag har funderat på det. Men är så mycket annat som ska in på lackning, så vet inte om min fader är särskilt intresserad av o lacka en pryl till. Men det skulle nog bli snyggt om det matchar allt annat krom som skall lackas.
Bssse
Posts: 45
Joined: Thu Aug 17, 2006 2:14 pm
Location: borlänge

Re:

Post by Bssse »

annat wrote:mjo, jag har funderat på det. Men är så mycket annat som ska in på lackning, så vet inte om min fader är särskilt intresserad av o lacka en pryl till. Men det skulle nog bli snyggt om det matchar allt annat krom som skall lackas.
Men en backspegel är inte särskillt svårt att lacka snyggt själv, och särskillt dyrt behöver det inte bli.....=)
annat
Posts: 12
Joined: Sat Jul 07, 2007 9:56 pm

Re:

Post by annat »

Bssse wrote:
annat wrote:mjo, jag har funderat på det. Men är så mycket annat som ska in på lackning, så vet inte om min fader är särskilt intresserad av o lacka en pryl till. Men det skulle nog bli snyggt om det matchar allt annat krom som skall lackas.
Men en backspegel är inte särskillt svårt att lacka snyggt själv, och särskillt dyrt behöver det inte bli.....=)
Äsch, det är ju bara det att man blir rätt bortskämd när farsan är lackerare :)
Post Reply