RatLook/Hoodride projekt?

Visa din modifierade Amazon. Moderatorer
Amazon_V8
Posts: 1082
Joined: Fri Feb 13, 2004 12:31 pm

Post by Amazon_V8 »

Amarolls: Ta kontakt med http://www.arizonaclassic.com/ Svenskar som bor i USA lämpligt nog i Arizona.Dom har skickat hem många många många bilar till Sverige och vet hur det går till.Som sagt se till att du får title på bilen,alla stater använder inte title men utan title får du inte ut den ur USA men det finns sätt att ordna det på också.

MVH Micke
Buick Skylark 2dr HT 1963

Projektet på olika forum
amarolls
Posts: 23
Joined: Thu Nov 15, 2007 2:02 pm

Då va den såld...

Post by amarolls »

...men inte gick den till Sverige inte... :cry:

säljaren hade inte helt koll på om han hade de papper som behövdes för att ja skulle få den ut ur landet samt att motorn gick inte på den, va de va för fel hade han ingen aning om... (kanske slut på bensin...) ja ja, e väl kanske inte de lättaste å tjacka wheels via eBay, lite lättare via annons...

USD366 e väl runt 2400Svenska kronor... under 2å5 för en skön HGV... *suck* ja just ja, å en 20000+ för å få den över hit å inreggad då förstås... :D

Ja ja, har lite mer koll på import å kostnader å sånt nu i alla fall, tack alla som kom me brukbar input å hejjarop! :D
OrreBorre
Posts: 416
Joined: Tue Jun 13, 2006 6:26 pm
Location: i jär borti smålanda

Post by OrreBorre »

Du det var riktigt synd! :(
Bssse
Posts: 45
Joined: Thu Aug 17, 2006 2:14 pm
Location: borlänge

Post by Bssse »

Coolt att det finns intresse för hoodridestuk även i amazonbranchen... Håller på med folkvagnar själv och där är ju hoodride världens mode..=)
amarolls
Posts: 23
Joined: Thu Nov 15, 2007 2:02 pm

In tha hood!

Post by amarolls »

Bssse: Jorå, ja står me ena foten i Volvoträsket å me den andra i VWträsket... :D å tänkte väl VW har ju inte monopol på hoodride stuk men den här gången blev de inget men vet vet, kanske de dyker upp ett nytt objekt snart! ;)
Bssse
Posts: 45
Joined: Thu Aug 17, 2006 2:14 pm
Location: borlänge

Post by Bssse »

Dök upp en ruskigt patinerad amazonkombi på blocket i sommras, var riktigt sugen på den i och med att folkan inte var riktigt farbar då. Men tyvärr blev den såld innan jag hann med den. Har för mig att den kostade 5000 och det var nog den råaste amazonkombin jag har sett...=)
Post Reply