Min Amazon -66 (Renovering)

Visa din original-amazon. Allt från objekt till pärla. Moderatorer
EllinorThorslund
Posts: 6
Joined: Wed Jan 21, 2009 3:15 pm
Location: Stockholm

Re: Min Amazon -66 (Renovering)

Post by EllinorThorslund »

Kul att läsa om din bil!
Min "plastpappa" köpte just en favorit av sin granne. En svart 66á, ett renoveringsobjekt.
Hur vanliga är egentligen favoriterna? Jag har hört att de användes väldigt flitigt och att många tagit slut just därför???

Danne_Sthlm wrote:Så. Efter en lång tid av (ja inget alls) inga post.
Så är jag tillbaka bilen har det inte hänt ett dugg med tackvare en massa andra saker i mitt liv, men bilen och garaget är fortfarande i min ägo så min amazon har stått under ett skynke sen mitt sista inlägg.

Men iaf efter min fars bortgång nu i jul så känns det som jag måste ut ur lägenheten
innan jag blir spindelmannen och börjar klättra på väggarna!
Jag va nere och kollade till min lilla amazon där hon stog upp pallad och redo för mer.

Så åter till rosten och dom hål jag hittat så länge, på åter seende!



Mvh Danne
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: Min Amazon -66 (Renovering)

Post by Lars Bd »

Det är nog mera så att ytterst få ansåg att det var lönt att spara på och renovera en favorit.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
poolio
Posts: 303
Joined: Sun Oct 08, 2006 12:47 am
Location: Jemtland - Schweden
Contact:

Re: Min Amazon -66 (Renovering)

Post by poolio »

Lars Bd wrote:Det är nog mera så att ytterst få ansåg att det var lönt att spara på och renovera en favorit.
Exaktemente ! Så tror jag åxå att det är. Jag minns själv i dom mest aktiva amazonåren många amazoner som var till salu, men var
det en favorit så blev det ingen affär för den var som sagt inte intressant av nå'n anledning ! Hm...Annat er'e idag..... :?
Plymouth '38
Lincoln Capri '55 x 2
Buick LeSabre '62
Impala Wagon '67
Ranchero '65
...å lite till....
Nalletill1000
Posts: 239
Joined: Sat Apr 15, 2006 12:45 am
Location: Slidell, Louisiana, U.S.A.
Contact:

Re: Min Amazon -66 (Renovering)

Post by Nalletill1000 »

Hur manga har rattat en favorit och da 'njutit' av den sofistikerade vaxelladan? Lagg i ettan vet jag... och studera ansiktsutrycket pa bakomvarande nar du kommer flygande mot dem vetja :lol:
You can't fix stoopid. There is no medicine, surgery, or class you can take to fix it. _Stoopid_is_forever_ (Ron White in blue collar tour)
Post Reply