inredning?

Visa din modifierade Amazon. Moderatorer
Post Reply
amazon-amazing
Posts: 10
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:48 pm
Location: Haninge

inredning?

Post by amazon-amazing »

Tjaba, börjar bli less på min orginala instrumentpanel i min amazon,
ingen som har gjort om sin panel och har lust att dela sinabilder här på forumet! :)

mvh Danne
För att bli gammal och erfaren
måste man vara ung och galen.

Volvo Amazon -64
Dael60
Posts: 153
Joined: Wed Jun 22, 2005 11:26 pm
Location: Huskvarna

Post by Dael60 »

Jag har byggt en helt ny panel till min som projektarbete i skolan. hela panelen är i glasfiber med handsfacklucka i kolfiber, dock så är panelen hyfsat orginal fast med handsfack, hade tänkt köra med runda mätare från en p1800 först men ångra mig sen och körde med orginal då den va snyggast, kan ta ett kort på den ikväll så kanske du får liter inspiration iallafall.

Mvh Daniel
Old volvos never die - they only go faster:D U15720
amazon-amazing
Posts: 10
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:48 pm
Location: Haninge

Re:

Post by amazon-amazing »

Dael60 wrote:Jag har byggt en helt ny panel till min som projektarbete i skolan. hela panelen är i glasfiber med handsfacklucka i kolfiber, dock så är panelen hyfsat orginal fast med handsfack, hade tänkt köra med runda mätare från en p1800 först men ångra mig sen och körde med orginal då den va snyggast, kan ta ett kort på den ikväll så kanske du får liter inspiration iallafall.

Mvh Daniel

det låter ju helt guld :)
För att bli gammal och erfaren
måste man vara ung och galen.

Volvo Amazon -64
amazon-amazing
Posts: 10
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:48 pm
Location: Haninge

Re:

Post by amazon-amazing »

Dael60 wrote:Jag har byggt en helt ny panel till min som projektarbete i skolan. hela panelen är i glasfiber med handsfacklucka i kolfiber, dock så är panelen hyfsat orginal fast med handsfack, hade tänkt köra med runda mätare från en p1800 först men ångra mig sen och körde med orginal då den va snyggast, kan ta ett kort på den ikväll så kanske du får liter inspiration iallafall.

Mvh Daniel

det låter ju helt guld :)
För att bli gammal och erfaren
måste man vara ung och galen.

Volvo Amazon -64
Dael60
Posts: 153
Joined: Wed Jun 22, 2005 11:26 pm
Location: Huskvarna

Post by Dael60 »

kul att du tycker de:P är rätt nöjd själv, har haft problem med kameran men ska försöka få tag i en bild
Old volvos never die - they only go faster:D U15720
Amakombi
Posts: 531
Joined: Thu Oct 06, 2005 7:54 am
Location: Kil

Re:

Post by Amakombi »

Dael60 wrote:kul att du tycker de:P är rätt nöjd själv, har haft problem med kameran men ska försöka få tag i en bild
hoppas du får igång kameran snabbt, låter riktigt intressant :D
Dael60
Posts: 153
Joined: Wed Jun 22, 2005 11:26 pm
Location: Huskvarna

Post by Dael60 »

tyvärr ville kameran inte brumma..men ska låna en kamera av en kompis imonn, sen gäller de bara att få bilderna te datorn me:P
Old volvos never die - they only go faster:D U15720
MoNster
Posts: 312
Joined: Tue Jun 28, 2005 8:16 pm
Location: Luleå, Sundom

Post by MoNster »

har gjort en \"ren\" instrumentbräda, dock inte klart än, använde mig av en bubbla mätare ;) kolla projekttråden min.
"Nothing bolt-on, everything custom"
Post Reply